lillebie på`n igjen Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 og jeg gruer meg skikkelig- jeg har suuper flyskrekk- kona skal bli hjemme- det snør sidelengs og jeg er nervøs for uttak og hele sulamitten! men glad for at jeg på onsdag muligens får satt inn egget som skal bli vårt etterlengtede barn ) Har uttak i morgen tidlig på Nordica- og blir i København til onsdag! ønsk meg lykke til jenter )
Krutt Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Lykke til lillebie, dette kommer til å gå så bra så..:-) Klem fra krutt
Rose69 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Masse lykke til,Lillebie :-) Vi kommer etter i april regner jeg med ! Tvi tvi for super-egg :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Dette er supert! Gud, som vi krysser alt vi har for dere.. Lykke, lykke til!!
Kine71 Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Masse lykke til lillebie.god tur. Jeg xxx fingrene for at du får gulleggene denne gang:0)
satser & vesla Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Hei lillebie. Jeg ønsker deg lykke til og kos deg i Køben :-)
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Å så spennende! Ikke hyggelig at du er redd for å fly, men du har jo mye å tenke på på turen ned, håper den går fort og smertefritt. Jeg krysser fingrene og håper du kommer tilbake som nybakt ruger på onsdag. Da er du akkurat en uke etter meg i løypa!!! Lykke til!
LykkeligSomMamma Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Ja nå skal spiren sitte!! Masse lykke til, dette kommer til å gå bra!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Denne gangen går det veien, Lillebie! Lykke til!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Masse lykke til! ) Kan også anbefale deg boken "Endelig glad i å fly" av Allen Carr
Lillatante Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Lykke til Lillebie, med både flyturen og uttak!!! Krysser fingre for deg!!! Ville bare si at før jul var jeg en dag eller to etter deg i løypa, nå blir det kanskje en uke (skal på UL i morgen 6.dag). Jeg var ikke så aktiv til å skrive her inne sist forsøk, men hadde god støtte i deg og de andre gjennom deres innlegg!!! Lykkeklem fra
lillebie på`n igjen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2009 Tusen takk for all støtten jenter, dere er så utrolig søte ) og takk for boktips- skal kjøpes og leses! Sitter å manner meg opp nå...pingla...hehe Har med meg PC`n til københavn, så dere blir oppdatert underveis! klem fra en nervøs
lillebie på`n igjen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2009 lillatante lykke til med forsøket ditt, og ja dette forumet er helt fantastisk - her finner man et svar på alt- og ikke minst mange oppmuntrende snille damer )
Astra71 - tvillingmor Skrevet 8. mars 2009 #15 Skrevet 8. mars 2009 Masse lykke til lillebie! Det går så bra så, både med flytur og uttak Vet ikke om du har vært på Nordica tidligere, men jeg var der i oktober i fjor, og det var veldig hyggelige mennesker der. Og etter uttaket var jeg faktisk i mye bedre form enn jeg har vært etter uttak i Norge. Og så får du med deg et lite ultralydbilde av egget etter innsetting Jeg krysser fingrene for deg!
lillebie på`n igjen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 8. mars 2009 jeg overlevde flyturen og ligger nå på hotellet ) jeg har (desverre ) ) vært på Nordica 2 ganger tidligere, og jeg vet, de er kjempe greie der ) er litt bekymret for at jeg er overstimulert som første gangen.....veeldig vondt i magen nå, men håper på det beste ) spennende å se hvor mange egg det blir ut i morgen )
MK73 Skrevet 8. mars 2009 #17 Skrevet 8. mars 2009 Lykke til, lillebie!! Krysser alt jeg har for deg og eggene dine de neste dagene. Håper det er deres tur nå! Klem :-)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #18 Skrevet 8. mars 2009 Godt å høre at du overlevde flyturen da! Masse lykke til, håper at det går så godt det kan!
Liza Leonore Skrevet 8. mars 2009 #19 Skrevet 8. mars 2009 Lykke til med uttak. Selv har jeg innsetting i morgen her i Oslo. Misunner ikke deg som må reise til Køben uten din kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå