Gå til innhold

Ønsker oss en gutt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har noe med hvor lenge sædceller lever å gjøre.. Jenter viser seg å leve lengre, og "holder ut" til eggløsning dersom en har sex opptil 4 dager før eller noe sånt.. Da er muligens alle gutteceller døde.. Men jeg tror dette er ganske tilfeldig;)

Vi aner ikke hva vi får..og vi hadde sex hver en dag 5-6 dager.. Aner ikke nøyaktig når eggløsningen var, men tror den varte lenge..hehe.. Skal man ikke liksom ha ekstra lyst den dagen? Varte lenge her iallfall;)

• 1 måned senere...

enig med sistemann her men forstår litt og har selv fire gutter og blir neste gutt så går det helt fint for det er noe jeg er vant med =)

men siste gutt ble til på eggløsningens første dag... men hva skjer hvis dere har sex når dere har eggeløsning og det viser seg å være en jente igjen????

• 4 uker senere...

Har 2 gutter, tror det ble til ca på eggløsning, men eggløsning må jo også finne sted for at man skal bli gravid.. "ønsket" meg litt jente med nr 2 men i ettertid syns jeg slikt er helt tåpelig og egosentrisk. Hvorfor ønsker man seg det, av EGNE behov egenlig.. feks lyst å kjøpe kjoler, gjøre "jente-ting" , lære noe videre som kvinne...selvsagt er det lov å tenke og drømme, men man kan ikke ønske seg noe over noe annet. Jeg er gravid igjen og jeg skal juble om det blir enda en sønn :) Tenk for en gave man får!

Man får dem man skal få tenker jeg :)

• 1 måned senere...

Annonse

Vi har 6 gutter og 2 jenter. Da guttene ble til hadde vi sex minst en gang pr dag i hele perioden mellom mens. Da jentene ble til ble det tilfeldigvis av ulike grunner (sykdom og flytting) mindre sex enn da vi laget guttene. Så tror for min del at hyppigheten kan spille en rolle.

Tipper det har å gjøre med at sjansen for at det er hurtigsvømmende guttesædceller tilstede akkurat når eggløsningen skjer er større ved hyppig sex.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...