Gå til innhold

Jippi! Nå skal vi prøve på nr 3!! :D:D

mummsy

Anbefalte innlegg

Har 2 gutter fra før, og jeg kjenner presset før jeg er blitt gravid på at det må bli en jente nå.(vi prøver å bli gravid) er det noen andre som har følt det slik at folk tror du blir skuffet om du får 2 barn av samme kjønn først? Med mitt gull nr 2 kom mange til meg å spurte om jeg ikke ønsket meg ei jente. Herregud, det er vel det samme liksom.. Blir jo like glad i alle ungene mine.. Men nå kan jeg vel si at det hadde vært arti med jente, men tørr nesten ikke si det høyt...

Fortsetter under...

forstår godt at du ikke tørr si det høyt,en tenker jo at så lenge en kan bli gravid og ungen er frisk er det helt fantastisk:) (dette tenker du også slik eg forstår innleget ditt)

min gutt vart alvorlig syk etter fødselen så det får satt ingene litt i perspektiv:)

når det er sagt forstår eg at du ønsker en jente:) det er gøy med rosa;)

gratulerer med prøvinga på nr 3, du er heldig:)

en vennine har 5 barn, 4 gutter og en jente...hun fikk gutt nr1,2,3 og 4 så sa hun til mannen " eg skal føde helt til jenta kommer" nr 5 vart en jente og alle vart letta:) (hun var litt sprø)

Ja, det er jo det aller viktigste. Gutt nr 2 på snart 3 har kronisk astma, (har hatt det siden han ble født) så det har vært en del sykdom og sykehus besøk.. Men Unger er unger! Syke eller friske. Det Fineste på jord :)

Rosa ja, Hehe Det er jo så fint da ! HAr også sagt at jeg vil fortsette til jenta kommer, Håer da hun kommer nå.. Hehe.. men det er akkurat som om det er synd å få samme kjønn liksom..Jeg blir glad uansett. Mulig det er jeg som er overfølsom :P Klem

ha sex litt før el, eller når dere har sex, ikke la sæden komme ut når penis er helt inne,trekk penis litt ut (men ikke helt) så blir det nok jente:)

håper på jente neste gang også pga at eg får stoooore barn, uansett hvor sundt eg spiser og hvor mye eg trener....

jenter er jo litt mindre enn guttene når de blir født som oftest...

sistemann var 4,5 kg(heldigvis kom han litt før termin)

orker ikke tanken på å føde 5 kg;(

Takk for tipset :)

Skal prøve.. :) :) Det er så spennende at jeg kan nesten ikke vente! hehe

Er jenter mindre? Det visste jeg ikke.. Da må det bli en jente!! hihi

Nei, Huff! Minstemannen vår på 2 år var 4700, så jeg vil heller bli satt på drypp før termin om neste blir like stor! Grøsser bare ved tanken. :S

Lena

:)

4,7...huff...

jenter er som oftest mindre,men ikke alltid....skal vedde på at nestemann blir jente og 5 kg her:)

modningsakkungpungtur:) lille gutt her hadde blitt ca 4,7 viss eg hadde gått til termin. ved hjelp av modningsakkungpungtur fødte eg før tida og fødselen var kjempelett:)

Annonse

Jeg har to gutter fra før og ønsker meg inderlig en jente. Alle er vi vel eninge om at det viktigste er friske barn, men jeg mener at det er helt greit å ønske seg ei jente hvis man har to gutter fra før. Vi er snart i gang med prøvinga på å få nr 3, og dersom det viser seg på ul at det er en gutt vil jeg nok bli litt skuffa der og da, men det går jo over og jeg vil jo bli like glad i barnet om det blir en gutt til. Hos oss er det slik at guttene er veldig gutt for å si det slik. Jeg kunne tenke meg en jente som jeg kan vidreføre mine interesser til. så si det høyt du, hvis du ønsker det. Uten at jeg vil garantere det, eller kan bevise det så tror jeg at de som har det ene kjønnet fra før ønsker seg det motsatte, enten de sier det eller ikke..

Takk for svaret! Jeg er helt enig med deg.. Vi har også gutte gutter. Fotball og spiderman.. He he ..

Vi får krysse fingrer og tær på at det blir jenter på oss begge! :)I følge det kinesiske fødsels.. så skal jeg få en jente om jeg blir gravid i mai..

Det hadde jo vært koselig med en nydelig liten tulle i rosa....

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...