Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Termin er 040409, og vi finner ikke det perfekte navn til lillebror. Tenkt på Carsten, men faller ikke 100 % for noen navn. Kom med forslag, skulle hatt to navn denne gangen også. Pappaen er engelsk, derfor Eric med C.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Eric og Carsten er jo fine navn sammen. Ellers er Eric og Carl tøffe sammen! :-)
prysseluskan Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Carsten Elliot Carl Jacob Peter August Anton Elias Isac Cornelius John Emil
MirandaC Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Gutten bør hvertfall få et ganske populært navn Eric Andreas var pent. Eller Eric er greit, men Andreas er nydelig^^ Hva med Lucas Nathaniel? Det er jo internasjonalt også
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Carl liker jeg godt, og det må vi ta med oss videre. Ellers liker jeg Carsten, men vanskelig å kombinere. Lucas er fint, men for poppis for oss.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Må slenge meg på Miranda her, altså; Carl Philip er bare helskjønt.
Vannmann35 Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Eric Andreas er jo et klassisk og stødig navn, så broren bør få noe tilsvarende. Hva med: John Christian Carl Oscar Peter Nicolay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå