Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Er det noen av dere som har opplevd at el har forskjøvet seg etter runder med hormoner?

Jeg har pleid å få el rundt dag 17, men denne md er jeg helt på dag 22. Blir litt frustrert for vi skal ha fryseforsøk i mai i naturlig syklus, og den er jo ikke som den pleier...kanskje det gjelder bare denne md

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg slenge på ett spørsmål jeg hadde tenkt å stille...?

Når kan jeg forvente å få mensen igjen etter avbrutt ivf...?

kommer den ca 2 uker etter eggløsningsprøyta ble satt??

Noen som vet? vet du sussebass1?

Skrevet

Hei:)

Noen mnd etter mitt 2. forsøk opplevde jeg å få veldig uregelmessige sykluser. Har aldri opplevd dette før jeg startet med IVF. Nå er det ca 6 mnd siden forrige forsøk og syklusene mine er regelmessige (ca 28 dager), men usikker på om jeg har eggløsning. Er nå i gang med fryseforsøk i naturlig syklus, skal sette inn i morgen:) Siden jeg var usikker på om jeg hadde EL forrige syklus avtalte jeg med legen at jeg skulle ta EL-sprøyte, slik at jeg slapp å risikere å måtte avbryte forsøket. Holder til på Riksen

Ved mine 2 tidligere forsøk har jeg fått mensen dagen etter negativ test.

Lykke til med frys i mai:-)

Skrevet

Hei babysoon

Aner ikke når man kan forvente å få mensen igjen, vil vel kanskje tro som du sier ca 14 dager etter sprøyten er satt.

Lykke til videre!:)

Skrevet

Hei!

Vi hadde sist forsøk nå i nov des, så jeg tenkte bare å ta noen el tester for å sjekke, for jeg var også vært stabil før IVF.

Hvordan synes du det er med fryseforsøk i naturlig syklus kontra stimulert (hvis du har hatt det da) Tror kanskje jeg skal høre om jeg kan sette en eggløsningsprøyte jeg også når den tiden kommer.

Bare testet du med vanlige tester og ringte inn når den slo ut? Var du på ul i forkant?

Masse lykke til med innsetting i morgen!!!

Skrevet

Jeg får alltid mensen omtrent til vanlig tid etter EL, dvs ca 14 dager etter uttaket.

Skrevet

Takk for det:) Krysser fingrene for at alt går bra i morgen!

Dette er mitt første fryseforsøk, så kan bare sammenlige med ordinære forsøk, og da er jo dette mye mye bedre!:-)

Ringte riksen den dagen jeg fikk mensen og fikk da time til UL syklusdag 11. Har testet med vanlige EL tester hjemme. Så eggpose på ultralyd og fikk beskjed om å ta EL-sprøyta på kvelden dagen etter (fredag), og så blir det forhåpentligvis innsetting i morgen (mandag). Har 3 stk på frys..

Skrevet

Jeg hadde et negativt forsøk i januar. Fikk dessverre mens 18. januar. Men så fikk jeg ikke mens igjen før 6. mars... Begynte til og med på tabletter som skulle gjøre det slik at jeg skulle få mens, men det ble heller ikke til det... Rimelig frustrerende siden vi skulle ta en ny runde før ferietur... Men det rekker vi ikke nå. Så da skal vi heller kose oss skikkelig på turen og starte igjen når vi kommer hjem. :)

Men jeg har inntrykk at dette er veldig uvanlig. Sikkert mye stress i kroppen uten at jeg merker det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...