Ein T Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Melder meg inn her eg og ) Tok test i dag morgens å den var POSITIV. ) så i dag blir en skikkelig smiiiile dag. kommer til å smiiiiiiiiile hele dagen
manga Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 gratulerer så mye... bra start på dagen ;-) Lykke til videre i svangerskapet....
Ein T Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2009 Tusen takk ja, har en jente på 14mnd. ønsket meg to tette drøm i oppfyllelse )
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Grattis Ser vi har termin på samme dag og! Du er vel ikke tilfeldigvis fra Rogaland elle deromkring? Ser på nicket ditt
Ein T Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2009 e tilfeldigvis der i frå ja ) hehe... du og? har me det ja, så kjekt ) glede meg så te November nå atte håpe me får ein flotte sommar, så at tiå går fort hehe... fine form du da`?
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Jeg var sikker på at du var trønder, jeg da. I Trøndelag sier vi nemlig også "ein t", men ellers er det ikke mange likheter mellom disse dialektene. :-)
Ein T Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2009 æ e itt trønder nei hehe... ja, kanskje det er noen likheter med dialektene våres er hvertfall stolt av dialekten min )
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Godt at det er flere av oss! Er fra Karmøy jeg da, fineste plassen på jord selvfølgelig E i grei form ennå, ikke kvalm eller noe, men fryser ALLTID og er sykt sliten om dagene. Vil bare sove, og nesten alt er et ork.. Har også begynt å bli litt "sliten" i magen , vanskelig å forklare.. Føles ut som jeg er gangsperr og har trent mage for harde livet!
Kate2 Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 så kjekt å hørra at det ikkje berre e meg så e sliten.. eg orke ingen ting e foresten frå karmøy eg o..=) lykke til folkens
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 10. mars 2009 #14 Skrevet 10. mars 2009 Va da voldsomt, her dukke di fram den eine itte den andre Ein T, ser me e lika gamle og me.. kan jo godt værr me vett kin kvarandre e og då, men e kanskje lika greit å holda de anonymt her inne
Ein T Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2009 ja,lika var anonyme her inne. d jere nok du o maeve. elle? men kjekt å sjå "kjennsfolk" her inne da hehe...
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 11. mars 2009 #16 Skrevet 11. mars 2009 Heilt greit å værr anonyme her inne ja! Kan jo bli litt vel private ting, e jo mye eg drive å diskutere her inne så ikkje allti egne seg uti den verkelige verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå