Gå til innhold

Noen som har erfaring med petal cleanse? (allergi mot katt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at vi for flere år siden måtte kvitte oss med katten vår side jenta vår ble allergisk.

Vi savner å ha katt, men har liksom slått det fra oss da.

I går kom vi over en artikkel om bengal katt. Eieren skrev at den katten var bedre for allergikere, og hun brukte i tillegg petal cleanse på kattene sine. Vart litt nyskjerrig. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg, er også allergisk mot katt, men har veldig lyst på ;)

Skrevet

Hei! Flere i vår familie bruker det, mange allergikere der.. Har en kusine som nå er 11, som er skikkelig allergisk for katt, men hun er så glad i de og må gå bort hvis hun ser en.. Pappa anbefalte petal cleanse, han jobber i dyrebutikk. Nå har hun 2 katter hjemme som smøres hver uke, og hun reagerer ikke i det hele tatt! Søstern min bruker det også på kattene sine, før hun begynte kunne jeg ikke være der i 2 min engang uten å bli dårlig. Nå merker jeg ingenting! Helt super krem!

Skrevet

Å, kanskje det er håp likevel da! Sambo er helt syk her, men jenta vår kommer jo først. Kanskje vi får låne oss en katt å prøve, hehe!

Skrevet

Jasså, så spennende, så man smører inn hele katten en gang i uka? Ser for meg at det er en vanskelig oppgave:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...