*Lissi* Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Saken er den at vi for flere år siden måtte kvitte oss med katten vår side jenta vår ble allergisk. Vi savner å ha katt, men har liksom slått det fra oss da. I går kom vi over en artikkel om bengal katt. Eieren skrev at den katten var bedre for allergikere, og hun brukte i tillegg petal cleanse på kattene sine. Vart litt nyskjerrig. Noen som har erfaring med dette?
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Dytter litt jeg, er også allergisk mot katt, men har veldig lyst på
Potetstappe Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Hei! Flere i vår familie bruker det, mange allergikere der.. Har en kusine som nå er 11, som er skikkelig allergisk for katt, men hun er så glad i de og må gå bort hvis hun ser en.. Pappa anbefalte petal cleanse, han jobber i dyrebutikk. Nå har hun 2 katter hjemme som smøres hver uke, og hun reagerer ikke i det hele tatt! Søstern min bruker det også på kattene sine, før hun begynte kunne jeg ikke være der i 2 min engang uten å bli dårlig. Nå merker jeg ingenting! Helt super krem!
*Lissi* Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 Å, kanskje det er håp likevel da! Sambo er helt syk her, men jenta vår kommer jo først. Kanskje vi får låne oss en katt å prøve, hehe!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Jasså, så spennende, så man smører inn hele katten en gang i uka? Ser for meg at det er en vanskelig oppgave:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå