Nova1 Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Etter 6 mislykkede insemineringer, har jeg nå vært igjennom mitt første IVF forsøk. Tok ut 15 egg på torsdag, 9 egg ble befruktet, jeg satte inn 2 egg idag,og la 4 på frys. Må si jeg er utrolig lettet og lykkelig for at alt gikk så fint, så nå er det bare å krysse fingrene;) Har en god følelse denne gangen. Hvordan er det med dere andre, trener dere noe mens dere går og ruger, eller holder dere dere i ro. Er så sugen på å trene , men er redd for å gjøre noe galt...
Pia76.. Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Oiiii,,,bli spennende neste 14 dagene da. Håpe virkeli att du tester positivt:)))) Fikk du valget mellom 1 å 2 egg?? Jeg skal sette inn 1 egg, i Trondheim imårrå. Men jeg fikk aldri det valget. Kanskje forskjellig praksis derre?? Jeg kommer til å fortsette å trene ja. Legen har sagt til meg att trening er bare positivt. Så lenge man ikke overdriver da selvfølgeli. Lytt til kroppen du,,så går derre bra )))
Nova1 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Hei. ja, jeg kunne velge om jeg ville ha ett eller to egg, og Nordica rådet meg til å ta to..(kanskje pga alderen min 40) Så spennende, jeg ønsker deg masse lkke til...vi kommer til å teste omtrent likt vi da;) Hvor mange forsøk har du hatt? Jeg spurte litt om trening på Nordica, og de sa at jeg burde holde meg i ro ihvertfall de neste 8 dagene, men jeg spurte også når jeg ble inseminert, og da sa de at jeg bare kunne trene. Det er jo ikke så lett å vite hva man bør gjøre, det er så mye meninger om dette..
Pia76.. Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Ja bli nå samma tia ja. Så jeg må få høre koss det går med deg også))) Dette er mitt første fryseforsøk. Etter uttak i oktober, ble 1 egg satt inn. Åsså fikk jeg 4 på frys. Jeg ble gravid, men mistet i nov/des Som du sier, så kan man bli rimeli forvirret, om man skal høre på alt folk sier. Noen mener man skal trene andre ikke. Jeg har iallefall tenkt å fortsette med treninga.
Rose69 Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Så flott resultat! Og 4 på frys da:-) Vi går også ved Nordica.Hvilke medisiner gikk du på v dette IVF? Lykke til m ruging :-)
Nova1 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2009 Ja, jeg er superfornøyd med så mange egg;) Jeg gikk 7 dager på 150 puregon ( ble nesten overstimulert) og de siste 5 dagene tk jeg 0,25 ml orgalutran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå