Gå til innhold

Brio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med de nyere modellene til Brio?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har en brio happy 09, noe spesielt du lurer på? God vogn ;-)

Skrevet

Bare hvordan de er egentlig :) Synes happy ser fin ut og passer til vårt bruk om den iikke er veldig tung? Nå har vi liten bil og har ikke tenkt å bytte den med det første, så vi må jo ha en vogn som får plass der og.

Skrevet

har en brio happy 07 (duo) vogn. den er kjempegod. hjulene trekker seg sammen når du skal legge den ned, noe som er veldig praktisk når en skal pakke mye i bilen. den tar liten plass. Bagen kan også være på når du legger vognen sammen.

Skrevet

Vi har telskop light understell og vognen er kjempe lett og god! Veier 13,9 kg som sportsvogn med det understellet vi har.

Skrevet

Helt supre vogner. Nå har BRIO gått konkurs da så kommer nok gode tilbud etterhvert.

Skrevet

Hvor har du hørt dette anonym?

Skrevet

Har de gått konkurs?? Oi da- det visste jeg ikke. Kjedelig. Denne finanskrisen tar visst på....

Jeg har nok bestemt meg for en brio happy nå da ihvertfall :)

Skrevet

Konkurssalg er jeg klar for... den enes død den annens brød er det ikke noe slik det heter?

Men kan noen fortelle meg hva slags understell det er på den veldig lette happy'n som også blir liten sammenslått (sportsvogn jeg er ute etter pr.nå)

Skrevet

Brio har IKKE gått konkurs!!

Hilsen selger av Brio

Skrevet

d var godt å høre.. Blei nesten litt nervøs her no om Brio var gått konkurs. Da vi er prøvere og blir en stund til vi trenger vogn, og valget står mellom Brio Og Emmaljunga... Så godt at valget ikke ble gort for meg ;) Hadde Brio Happy i 3 mnd til lille jenta, men pga hoftedysplasi solgte vi den og kjøpte emmaljunga citycross (pga bredden). Og angret egentli siden, for likte Happyen så godt.. men veldig fornøyd me City crossen også da :P

Skrevet

Nei brio har ikke gått konkurs hehe. De selger jo brio happy som bare det, så tror ikke de går konkurs med det første heller, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...