Septemberprinsen Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Kokte en bunt brokkoli i dag, og tenkte å fryse det i porsjoner. Hva fryser dere maten i? Prøvde meg på isbit-poser, men det var for tyktflytende til at det rant ned i posen. Isbit-brett er for lite "innpakket"... Noen gode og smarte tips?
CaVi Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Hei! Jeg fryser ned i Avent begre, som kanskje egentlig er til melk. Synes de er kjekke til det meste. Før frøys jeg ned mm i de, nå middager. Bruker de også til å mate fra.
Frøken Freken Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Man kan vel fryse ned i steriliserte glass? (Av typen middagsglass, feks?) Det har jeg tenkt å gjøre.
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Avent sine beger er helt supre:) Har brukt de til å fryse mm i og når han begynner å få middagsmat så kommer vi til å fryse ned det i de også. Tror jeg sikkert har 40 beger! Har forelsket meg totalt. Kan brukes til de meste:) Jeg vet de fleste apotek selger de
Bumblebeee Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Isterningsbrett er geniale! Jeg putter brettet i frysepose, og når terningene er frosne tar jeg dem ut av brettet og putter dem i frysepose eller boks. Tar mye mindre plass i fryseren enn begere, og man får passe smaksprøvestørrelse på maten
Lunita_ Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 jeg bruker bare slike små påleggsbokser sm du får kjøpt hvorsom helst for en billig penge, fungerer da det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå