Gå til innhold

Hjemmelaget middagsmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kokte en bunt brokkoli i dag, og tenkte å fryse det i porsjoner. Hva fryser dere maten i? Prøvde meg på isbit-poser, men det var for tyktflytende til at det rant ned i posen. Isbit-brett er for lite "innpakket"... Noen gode og smarte tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg fryser ned i Avent begre, som kanskje egentlig er til melk. Synes de er kjekke til det meste. Før frøys jeg ned mm i de, nå middager. Bruker de også til å mate fra.

Skrevet

Man kan vel fryse ned i steriliserte glass? (Av typen middagsglass, feks?) Det har jeg tenkt å gjøre.

Skrevet

Avent sine beger er helt supre:) Har brukt de til å fryse mm i og når han begynner å få middagsmat så kommer vi til å fryse ned det i de også. Tror jeg sikkert har 40 beger! Har forelsket meg totalt. Kan brukes til de meste:)

Jeg vet de fleste apotek selger de

Skrevet

Isterningsbrett er geniale! Jeg putter brettet i frysepose, og når terningene er frosne tar jeg dem ut av brettet og putter dem i frysepose eller boks. Tar mye mindre plass i fryseren enn begere, og man får passe smaksprøvestørrelse på maten :)

Skrevet

jeg bruker bare slike små påleggsbokser sm du får kjøpt hvorsom helst for en billig penge, fungerer da det...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...