Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

JEg føler at barnet mitt får lite mat i seg.Kan dere vær så snill hjelpe meg med å finne det ut?

Han legger seg kl 2000

Våkner kl 2200: Jeg ammer i hele natt. Han våkner annen hver time i natt. Dagen begynner kl 0800.siste måltid i natt er kl 0600.JEg prøver å gi han min melk og mme på flaske. Han nekter.Han virker heller ikke sulten.

Etter massasje og bad .neste måltid er kl 1130 da får han ca 60 ml Grøt Blander i MME.

han sover fra ca 1200 . han sover bare 10 min,Barnet mitt sover nesten ikke på dagen.

neste måltid får han kl 1530, Morsmelk på flaska 70 ml.

1730 amming 3-4 min.virker som han blir bare tørst.

1830 Grøt med 60 ml Morsmelk og 2 måleskjer MME. etter å ha lekt en stund og gråtet en del..blir han sliten ..og sover ved puppen.

Vi var på helsestasjon,HAn veide gj bra og høyden var bra.våte bleier.avf annen hver dag.

Hva mere gjør dere?Gjør jeg noe feil? Kan dere hjelpe meg litt?

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Om han følge vektkurven sin bra og ikke virke sulten, så e jo alt bare velstand?? :-)

Du amme jo og gir mme i tillegg så han får nåkk den melka han vil ha :-) Du gir jo også grøt som mette mer ;-)

Du merke fort om babyen din ikke får nåkk mat, enten ved at vekta stagnere eller ved at babyen e urolig og virke sulten.

Men du gir jo både mm, mme og grøt og ungen legge fint på sæ, så kanskje æ ikke helt skjønte spm??

Babyen min på 4 mnd e veldig sulten, men da vi bynnte me fast føde blei alt så mye bedre ;-) Nu e han blid og fornøyd igjen, nåt som e naturlig - for når man e mett så har man d jo bra! :-)

Ha en fin lørdagskveld :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...