Mamman til Alida J. Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Her i huset er det bare far som greier å legge vesla (5mnd)...og selvfølgelig er pappsen på jobb i kveld og vesla nekter å sove!! Nå har jeg prøvd i over en time, og føler jeg går på veggen snart.
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Har hun sovnet nå? Sånne lange leggeprossesser kan jammen være slitsomme! Jenta her har akkurat passert 3 måneder, og nå begytnner legginga å løsne litt! I hvertfall har det gått så mye bedre de siste kveldene. Skjønner at det er tøft for deg nå, hvis det egentlig bare er pappaen som får til legginga, men det er vel lurt at hun godtar at du også gjør det.
Mamman til Alida J. Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2009 Hun har blitt litt pappa-dalt tror jeg! Hun sovnet til slutt....til puppen! (Hun som var så flink å sluttet med det!)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Men da tar vi å bytter litt for min lille tulle nekter å bli lagt av pappaen sin, skal bare bli lagt av meg, hehe.. Det vet hva de vil de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå