Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker råd NÅ... dattene min er helt umulig om nettene, kveldene og morgenen... alltid vert kjempe bra!!!! men har snudd nå totalt for en mnd siden. hun er 2 år om en mnd. Hun ILLESKIKER når jeg legger henne. ILLSKIKER opp til fire ganger om natta og da vil hun bare opp. det er skikkelig pining. Og hun våkner for godt mellom 5-6 og hun har altid sovet til 7-8 tiden om morggenen og aldri våknet på nettene. dette er sikkert en overgang eller noe,men har jo vart så lenge. ca 4 uker. men det er SYNNSYKT tungt. Hun vil i tillegg ikke sove pådagen lengere..... HJELP!!!!! jeg har ingen tolmodighet om natten og skikkelig hardt å stå opp kl. fem om morgenen....

NOEN RÅÅÅD?????

hilsen fortvilet mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utan å vite noko meir om barnet ditt en det du skriv, vil eg gi deg dette rådet. Ta henne til legen, få undersøkt øyrene for mulig øyrebetendelse, ta også urinprøve for å utelukke urinveisinfeksjon. Min eldste datter (som nå er 5 år) hadde noen liknende episoder som du beskriver da hun var yngre. I fortvilese over at eg sjølv hadde underskudd på søvn, og over at eg ikkje greide å trøyste henne - tok eg problemet opp i barnehagen. Da var det en ansatt som sa at det mulig kunne vere urinveisinfeksjon, for hun selv hadde hatt liknende opplevelse med sitt barn. Eg fekk bestilt time hos legen, og ganske riktig. Det var urinveisinfeksjon!! Da var hun 1,5 år gammel, og har hatt slik infekjson et par ganger til. Hun har også vore eit typisk "øyrebarn" med gjentatte øyrebetendelsar. Dette har også skapt problemer om natta.

Få henne undersøkt hos legen. Det er veldig trasigt for en forelder å få vite i ettertid at barnet har vore vanskelig pga smerter. Sjølv har eg fortsatt dårlig samvittigheit for at eg ikkje tenkte i dei baner sjølv.

Lykek til!!

Skrevet

takkfor svar fra deg. Ja det er heilt grusom detta. å bli heilt ferdig sjøl av lite søvn. mi deler jo på det, men det tærer vorkelig på alle tre. å det er veldig rart. Hoff e bli heilt gal. gruer emg allerede til natta vet åssen det blir.... slitsomt.

har andre erfaring så KOM med det.

hilsen sliten kan man vel si....:/

Skrevet

Jeg tror også jeg ville snakt med lege/helsesøster og få utelukket at det er noe som plager henne. Etter det er gjort så kan du se på andre faktorer!Lykke til:)

Skrevet

ja jeg tenker jeg bestiller time til mandag og får snakket med en lege. Vi skal på ferie en uke uten henne fra 14 mars å dette gruer jeg meg veldig til siden jeg ikke vet noe liksom.

i dag våken 05.30 og da skrek hun en stund før jegikke klarte mere. var litt surr også men hun holdt på ca 20 min. var våken en gang kl.01.30

Så kan ikke si jeg ikke prøver... huff

men følerlitt det er trass fra henne men vondt når man ikke vet.....

takk for råd så langt dere!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Lurer på om du fikk snakka med legen? fant dei ut noko? Korleis går det med dokke no, har det bedra seg, eller er det like ille?

Litt nyskjerrig, har tenkt på dokke:)

Skrevet

Spør igjen eg:) fant dere ut av kva som feilte lille vennen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...