♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 Og isåfall, hvordan? Hatt bakepulver og vann stående i den i mange timer idag, ble ren på deler av elementet. Er gammel type med åpne element. Og ikke blitt gjort før av meg- fått den av farmoren min som også brukte det... Så trolig ikke rengjort på maaaaaaaange år Vil helst ha den skikkelig ren nå, for kan ikke kjøpe ny da jeg ikke finner nye med slik man stapper ledningen rett inni og ikke setter på en base...... Evt andre triks for å få ren, leste på www.anis.no at en kunne bruke eddik, men har ikke det i hus og gidder ikke kjøpe om det ikke virker.
anesam Skrevet 7. mars 2009 #2 Skrevet 7. mars 2009 Jeg brukte eddik i min og den ble ren.. men den var ikke sååå skitten da!
elikatt -mamma til 4- Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Litt dumt spørsmål, men koker dere eddiken eller står den bare kald i kannen? Og i så fall, hvor lenge?
anesam Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 hmm.. kokte vann med eddik i, til vannkokeren stoppa. tømte ut og kokte med bare vann noen ganger for å få vekk eddiklukten.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Det som funker best er å ta ei t-skje med sitronsyre (finnes i bakehylla på butikken) og koke det opp i vannet. Er den skikkelig grumsete så kjør et par runder, da blir den helt som ny! Beste husmor-trikset jeg har fått!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2009 Sitronsyre? Hvordan ser det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå