Gå til innhold

Ja, snart alenemor...

midgard

Anbefalte innlegg

Hei:)

Det var jo ikke det jeg hadde sett for meg, men jeg er ikke nok glad i barnefaren... Vi prøvde men det var ikke nok kjærlighet mellom oss - jeg ble veldig fort gravid og har vært usikker på forholdet hele tiden og da jeg tok det opp så viser det seg at han føler det samme. Det er egentlig veldig greit for da slipper vi all dramatikken... vi passer ikke sammen. Jeg skal ikke nekte han noenting - og han ønsker å være med på ultralyd på torsdag, jeg har egentlig ikke så veldig lyst til at han skal bli med men om han ønsker det så skal han få være med.

Familien min støtter meg fullt ut - uten at noen har sakt noe så har de vel skjønt at vi ikke passer sammen. Så nå er jeg på husjakt - skal kjøpe, skal på visning i morgen - gleder meg. Jeg er i uke 18, så målet er å få ting og tant i orden før jeg blir for stor... vel, er egentlig ikke veldig brkymret for det for jeg har ikke fått noe synelig mage ennå - men det kommer nok:)

Jeg får det bedre alene enn i det korte forholdet(6mnd)...

Ååå, det var deilig å få det ut - få skrevet det ned...

Fortsetter under...

Hei:)

Takk for det - herregud jeg er sååå lettrørt om dagen... kjenner tårene henger løst i øyekroken. Noen vennlig ord - så er det gjort... he he he... Enig med deg - jeg skal gjøre mitt for å bevare vennskapet, han er jo uansett faren til barnet - og jeg ønsker at far og barn skal ha god kontakt (jeg er skillsmissebarn selv og husker hvor mye jeg savnet pappa til tider, så det er viktig for meg).

Det blir nok tøft å bli alene - men barnet er uansett en glede, så det går nok bra. Husjakten går fremover, jeg tråler visninger og banken er positiv:) Jeg er jo sååå heldig at jeg jobber i kommunen (skole) i disse krisetider - men jeg har en trygg, fast jobb så lån til bolig er ikke et problem.... det er deilig å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...