Gå til innhold

Emmaljunga Cerox eller Teutonia Mistral

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av disse tre har teutonia minst plass til barnet, ville ikke kjøpt den til en to åring. Den er kort i ryggen og det er lavt under kalesjen. Tror cerox har best plass av disse. Brio happy er den eneste jeg har prøvd og den er kjempe god! Men ville ikke valgt compact understellet for det har nesten ikke noe fjæring og er tungt å trille.

Ønsker meg en cerox, men leste den var trang... Dersom mistral er trang, blir jeg nesten glad... hihi Har også lyst på brio happy, men da med compact... men dersom det er tungt å trille blir det kjipt. Men Cerox'n er jo skrekkelig tung i seg selv da... ÅÅÅÅÅ jeg er så i villrede hihi

Hvorfor blir du glad om mistral er trang? Ja brio happy med compact understell er ikke noe særlig, hvorfor vil du egentlig ha dette? Telskop light understellet er mye lettere og har mye bedre trillekomfort. Ja cerox er ganske tung....

Annonse

Åh sånn ja, skjønner ;-) Ja mistralen er ganske liten, så ville strøket den fra listen ;-)

Tror forresten ikke det er noe særlig vektforskjellen mellom disse vognene, ikke i følge nettsidene. På teutonia.no under vekt og mål står det at mistral veier 16 kg med hjul og på emmaljunga.se at cerox veier 16,1 kg med hjul og på brio.no at brio happy med compact understell veier 16,4 kg.

Datteren min trenger ikke bagdelen lengre, så det er hvor god plass det er i sittedelen jeg tenkte på. Trodde brio happy compact var både mye lettere og mindre sammenslått jeg, jammen er disse forumene nyttige i den enorme jungelen som er der ute...

Prestige... hm.. nå må jeg lese litt igjen hihi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...