Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å drikke amme-te i dag. (Ikke særlig godt nei :)). Er det noen som har erfaringer på om amme-te fungerer? Hvor lenge må man drikke for å øke melkeproduksjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjempegod erfaring med det! Øker mengden hos meg. Tja, noen dager kanskje, på 2 store kopper daglig, så får du kanskje effekt?

Drikk mye vann også i tillegg, og gjerne en Munkholm kanskje, så skal du se det skjer ting, er du riktig ivrig kan du lage deg havresuppe, DET gjør visst susen også. Har aldri prøvd det jeg da, for brekker meg bare ved tanken, hehe....men lykke til da! Liker forresten ammete jeg da.

Skrevet

Jeg så ganske fort effekt. Nesten fra den ene dagen til neste. Vær generøs med honning så blir det så godt, så.

Skrevet

Hei!

Ja, veldig gode erfaringer. Drakk (som nevnt over her) to store kopper om dagen, og jeg hadde kjempeproduksjon :)

Ikke kjempegod, nei. Men vent til den er ganske avkjølt og bare hell det i deg kjapt. De gjorde jeg :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende tilbakemeldinger....høres ut som honning var en god ide` :D

Skrevet

hjelper havregrøt, eller må det være suppe ?

Skrevet

Tror havregrøt også er bra, bare at det tar litt lengre tid med effekt, suppe er jo mer flytende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...