Gå til innhold

Erfaring med emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på denne vognen men har ikke prøvd en i virkeligheten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempe god. :) En kjempe vogn.. Vi kjøpte den da jenta var 3mnd, og den var vi veldig fornøyde med. kommer sterkt til å vurdere kjøpe den på nytt når neste unge en gang kommer :D

Skrevet

Hei!har akkurat kjøpt denne selv,med sportsdel og citybag.Har hørt mye positivt om vognen så håper den svarer til forventningene!(får ikke brukt den før i mai;-)

Men den virker veldig hendig og grei,kan jo også kombineres med bilstolen til emmaljunga.*på ønskelisten her*

Er enkelt "klikk" system for å montere av/på vognen,syntes det virket så greit.Er også punkterings-frie hjul,det kan jo være en grei fordel..

Og justerbart fjæresystem er det også på vognen.

Skrevet

tusen takk for svar! blir nok den som kommer i hus her også ja...:)

Skrevet

Heia,

vi også vurderer city crossen.. pga vekta.. men har også sett på mondialen pga der er større bag... men syns vekta blir viktig for oss...

Noen som veit kor lang tid en kan bruke bagen? i familien vår så er det store barn... på pappasida er det normbarn...

har termin 15 juli og ønsker å bruke bagen gjennom vinteren..... litt i tvil om eg kan gjere det med city crossen.... skulle ønskt det fanst ei vogn som både var stor, stabil og lett:)

Skrevet

Jeg brukte city-bagen til guttungen var 6 mnder, da ble det for liten plass m voksi-pose, og han ville ikke ligge lenger. Kjempefornøyd med denne vogna!

Skrevet

Hei Mamma til gutt 08.07.2008; du syns ikke vogna er for stiv? Prøvde den i butikken idag og syns det virka som det var litt lite fjæring i den... Ellers vurderer jeg også sterkt å kjøpe denne vogna med Citybag, virker som en lett og god vogn.

Skrevet

stiv er ikke vogna... Er sånn manuel "knapp" som du skrur på om du vil ha løsere demping eller fastere... Tror d er 3 innstillinger.. var ihvertfall d på vår 07 modell :)

Skrevet

Jeg har også tenkt å kjøpe denne. Får novemberbarn, og kan arve en voksipose om jeg ønsker, men lurer på om det blir knapt med plass til denne? Vurderer å kjøpe easygrow, men lurer på om den lengste delen blir for lang for sportsdelen?

Skrevet

vi elsker vogna vår :D:D:D helt sykt god.. kjempelett.. kan druse gjennom alt av snø uten at mini hopper alle veier inni der..

bagen er kjempelun og god :) den er så lett. kan svinge med en hånd . får plass i bittesmå heiser..

den er bare helt genial :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...