Gå til innhold

hvordan få dusjdørene (glass) rene uten å gnikke meg halvt ihjel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

legger seg er herlig belegg nederst på dusjdørene. de er i glass. er ikke akkurat så herlig å stå på kne på badeguvet og skure med en stor mage i veien

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

torky papir og jif universal :P

Skrevet

Jif skureskrem og en oppvaskebørste. En lett skrubb, skyll av og dra av vannet med nal etterpå. Bruker du nal på veggene etter hver dusj, så trenger du ikke vaske de så ofte. Gikk fint med min store mage, og den var STOR :-)

Skrevet

da skal jeg kjøpe jif universal. har bare brukt sånn spray til glass tidligere. takk for tips.

Skrevet

skurekrem har jeg. :) men spørs om jeg får til å bruke nal på innsiden. da dørene er buet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

men, altså... jeg tenkte på den blå jif'n.. er kanskje det sånn vindus? Hehe... *husmora*

Men uansett, torky papir er KNALL!

Skrevet

ja altså.. det er jo lov til å tenke litt. he he.. jeg kan jo dra nalen sidelengs. skyder på hormontåken jeg. he he

Skrevet

torky papir skal jeg ha her et eller annet sted. så da skal jeg prøve det.

Skrevet

Nylonvask (blå tube) og torky

Skrevet

Dyrt men effektivt:

Rensemiddel for kaffetrakter:=) Er spesiallaget for å ta kalkbelegg.

Skrevet

Bruk edikk og vann. Trenger ik skure men bare vaske lett av og skylle - og alt fett og kalkrester blir borte vekk. GENIALT!!!!

Skrevet

her var det mange gode tips. tusen takk.

kan jeg bruke brun eddik? er bare det jeg har i hus akkurat nå

Skrevet

Jeg bruker jif baderom. Sprayer på mye, spesielt nederst, lar det virke litt før jeg tørker over og så skyller jeg med dusjen. Hvis du ikke har dører du kan dytte inn i dusjen som jeg har, så tørker du av med klut utenpå. Kan jo evt bruke nal etterpå, men det gidder ikke jeg for det hjelper bare frem til første dusj uansett. Litt må man gni uansett hva man bruker av vaskemiddel, men med jif baderom som har stått litt, så pleier det å holde å bare tørke over uten å skrubbe.

Skrevet

Jeg brukte hvit eddikk.. men funker elt sikkert enda bedre med brub, siden den e sterkere :-)

Skrevet

da var dusjen ferdig. brukte skurekrem på innsiden, og plumbo sin spray til glass på utsiden (den får glass til å skinne uten merker etter kluten) nå kan jeg speile meg i dusjdørene. HERLIG. takk for hjelpen dere. :)

Skrevet

Hva er plumbo sin spray? Hva heter den?

Skrevet

det er plumbo som har kommet med nye vaskesprayer. har kjøpt mine på rema. de har en til glass og keramisk topp, en til stål. den er så genial. alt jeg har i stål ser helt nytt ut etter en omgang med den. felles for disse er at du ikke får dette belegget/merker etter kluten. og så har de en med fettløser og en til ovn. de har jeg ikke prøvd enda.

Skrevet

Jeg bruker salimiakk. Blander det oppi med varmt vann og tørker med en klut, blir så utrolig blanke og klare :)

Og alt møkk, såpefett, shampo osv blit helt borte

Skrevet

Jif og svamp. Skitten bare renner av!

Skrevet

den fettløseren var ikke noe god- men ovnsrensen var supergenial. slapp å gnikke meg ihjel, ikke så lett det heller når det er mage her og. glass spray bruker jeg den fra jif, synes det er super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...