bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 #1 Skrevet 7. mars 2009 legger seg er herlig belegg nederst på dusjdørene. de er i glass. er ikke akkurat så herlig å stå på kne på badeguvet og skure med en stor mage i veien
rampete robin Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jif skureskrem og en oppvaskebørste. En lett skrubb, skyll av og dra av vannet med nal etterpå. Bruker du nal på veggene etter hver dusj, så trenger du ikke vaske de så ofte. Gikk fint med min store mage, og den var STOR :-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2009 da skal jeg kjøpe jif universal. har bare brukt sånn spray til glass tidligere. takk for tips.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2009 skurekrem har jeg. men spørs om jeg får til å bruke nal på innsiden. da dørene er buet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 men, altså... jeg tenkte på den blå jif'n.. er kanskje det sånn vindus? Hehe... *husmora* Men uansett, torky papir er KNALL!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2009 ja altså.. det er jo lov til å tenke litt. he he.. jeg kan jo dra nalen sidelengs. skyder på hormontåken jeg. he he
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2009 torky papir skal jeg ha her et eller annet sted. så da skal jeg prøve det.
♥Snulder Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Dyrt men effektivt: Rensemiddel for kaffetrakter:=) Er spesiallaget for å ta kalkbelegg.
Bamsemums Skrevet 7. mars 2009 #11 Skrevet 7. mars 2009 Bruk edikk og vann. Trenger ik skure men bare vaske lett av og skylle - og alt fett og kalkrester blir borte vekk. GENIALT!!!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2009 her var det mange gode tips. tusen takk. kan jeg bruke brun eddik? er bare det jeg har i hus akkurat nå
mamman til to gutter Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker jif baderom. Sprayer på mye, spesielt nederst, lar det virke litt før jeg tørker over og så skyller jeg med dusjen. Hvis du ikke har dører du kan dytte inn i dusjen som jeg har, så tørker du av med klut utenpå. Kan jo evt bruke nal etterpå, men det gidder ikke jeg for det hjelper bare frem til første dusj uansett. Litt må man gni uansett hva man bruker av vaskemiddel, men med jif baderom som har stått litt, så pleier det å holde å bare tørke over uten å skrubbe.
Bamsemums Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 Jeg brukte hvit eddikk.. men funker elt sikkert enda bedre med brub, siden den e sterkere :-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. mars 2009 da var dusjen ferdig. brukte skurekrem på innsiden, og plumbo sin spray til glass på utsiden (den får glass til å skinne uten merker etter kluten) nå kan jeg speile meg i dusjdørene. HERLIG. takk for hjelpen dere.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 7. mars 2009 det er plumbo som har kommet med nye vaskesprayer. har kjøpt mine på rema. de har en til glass og keramisk topp, en til stål. den er så genial. alt jeg har i stål ser helt nytt ut etter en omgang med den. felles for disse er at du ikke får dette belegget/merker etter kluten. og så har de en med fettløser og en til ovn. de har jeg ikke prøvd enda.
oneLone Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker salimiakk. Blander det oppi med varmt vann og tørker med en klut, blir så utrolig blanke og klare Og alt møkk, såpefett, shampo osv blit helt borte
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 den fettløseren var ikke noe god- men ovnsrensen var supergenial. slapp å gnikke meg ihjel, ikke så lett det heller når det er mage her og. glass spray bruker jeg den fra jif, synes det er super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå