Gå til innhold

dere som har hatt teutonia spirit s3...Tipper denne lett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-) Min tipper ikke lett. Jeg har hatt fashionbag fremt il snuppa var 7 mnd (med liten vinterpose). Nå har jeg sportsdelen slik at hun ser meg, og har ikke vært plaget av vipping/velting/tipping.... Men jeg har tatt forholdsregler og ikke hengt tunge vesker på styret når vogna står med henne i, uten at jeg holder i den. Men mens jeg triller har jeg hatt en del på styret.

Jeg har hatt badebag, stellebag, handleposer etc på styret, men den har ikke tippet (ikke alt på en gang selvsagt). Laster man på for mye tipper den selvsagt... Det er logisk, kan jo være den tipper lettere nå ungen er vendt forover, for da er jo all tyngden av både barn og diverse på styret.

Nei, brukte den i 1, 5 år og har aldri tippet for meg. Har brukt den i all slags føre og over alt men aldri opplevd at det tippet. Jeg har imidlertid solgt min vogn nå pga var ikek fornøyd me då ha punkteringsfrie hjul. Veldig mye risting for barnet som ligger oppi vogna!!!!!! Lufthjul er så absolutt å anbefale. Dessuten kan den være kronglete å komme frem med dersom du skal bruke den endel i marka/skog/ulent terreng. Forhjulet går ikke så lett over alle hindringer og da setter den seg fast. I snøvær er det heller ikke ideelt med en trehuling med så små hjul. Jeg har byttet til en firhjuling, og går over til en mer sporty vogn med tre store hjul når barnet blir ca 1 år.

Den tipper lettere hvis man har mye lastet på håndtaket, men da er det snakk om ei skikkelig tung stelleveske.

Jeg hadde vært på butikken og handla 1,5liter brus, melk og andre litt tunge ting, putta alt i stelleveska, det tippa ikke når den sto stille, men når jeg begynte å skyve kjente jeg at det tippa lettere.

Men dette er ikke vanlig å ha i stelleveska, så for meg har dette aldri vært noe problem, og sidelengs skal det veldig mye til for at den velter siden bakhulene er stor avstand.

Man skal alltid være forsiktig med å sette vogna fra seg med barnet i, og skal barnet sove i vogna må man sette vogna et sted der det er sikkert at ingen andre(spesielt unger) kan få tak i vogna eller dulte borti den.

Tar man sånne forhåndsregler er det ikke noe problem, og ville ikke slått fra meg vogna pga veltefare, for meg er s3 den perfekte vogna!

Annonse

Jeg har aldri lasta den med tunge ting på håndtaket!!! har kun lagt ting under i handlekurven, av den enkle grunn at jeg synes den tipper lett uten tungt på håndtaket.

Men det er ganske mange flere gruner til at jeg til slutt solgte vogna =)) Stoler rett og slett ikke på en vogn med 3-hjul =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...