Gå til innhold

Liza Leonore..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på dine vegne, og ettersom jeg akkurat sjøl har sittet å ventet på å ta den tlf til laboratoriet, så vet jeg hvor grisenervøs man er...uutholdelig nesten....Hvordan gikk det med de 3 eggene dine?

Håper at dun også får et gullegg sånn som meg. Krysser alt jeg eier og har for deg jeg nå..:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde hjertet i halsen da telefonen ringte i formiddag. Lab-dama fra sykehuset hadde heldigvis relativt gode nyheter. Et egg har delt seg (kun to-delt å langt) og et egg er synlig befruktet men kan dele seg utover dagen hvis vi er heldige. Egg nummer tre var ikke synlig befruktet.

Puster lettet ut nå. Har allerede fått mange kyss av min kjære som er enda mer nervøs enn meg.

På mandag blir det innsetting etter planen - da venter noen uker fylt av enda mer spenning og nervøsitet.

Skrevet

Tror jeg har glemt å gratulere deg som ruger Snuppis74. Regner med at du oppdaterer oss om formen fram mot testdag. Ventetiden er en prøvelse som mye annet ved IVF.

Skrevet

takk;) Helt sprøtt at jeg også er blitt ruger her inne..:) Håper at jeg ruger på gullegget:)

og du.....så fint at det har gåt bra med egget(eggene), masse lykke til med innsettinga mandag. Tenk, om 2 døgn er du også i rugeklubben:) Hold meg oppdatert:)

formen min er fin...mye svimmel og øm i magen,.men skal ikke klage. Slipper vel ikke unna bivirkninger på denne medisinen heller tenker jeg(crinone)...Hadde fryktelig mye bivirkninger av Suprecur og Menopur....men det er jo borte nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...