Gå til innhold

Noen som har erfaring med Ciconia, Århus, Danmark?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)

Vi har nettopp kommet der i fra.

Jeg følte meg hørt der, de byttet medisinene og var utrolige når vi kom ned der.

For å begynne fra starten, mail er de fantastisk gode til å svare på, fikk svar helt frem til sent på kvelden enkelte dager, og vi (ettersom vi har holdt til li porgsrunn i to uttak) slapp første gangssamtalen og sente bare behandlingspapirene om forløpet på porgsrunn ned, og fikk resepter og alt i retur.

De var utrolige hyggelige, alle hilste og vi ble utrolig godt tatt vare på.

På uttaks dagen møtt ejeg litt tidligere da jeg skulle få de tabl først, så etter en stund tok en sykepleier meg inn på et gynokologisk undersøkelsesrom for å sette kanyle i hånden. hun følgte meg gjennom hele prosessen og satte både lindrende og beroligende i kanyla før uttaket. uttaket var mindre smertefult enn hjemme. de brukte engangs neb, noe som var en helt annen opplevelse!!!! man følte ikke at "her åpner vi til du nesten sprekker". og de var mye mere varsomme.

Etter det var det å ligge på en seng i et annet rom i en time og få hvilt ut, før en sender deg "hjem"

insetting hadde jegogså bestilt akupunktur, så det ble en halvtime med det, inn og sette inn egg, så til bake til et hvilerom og få en ny halvtime.

totalt sett:

behagelig og rolige omgivelser og en føler seg godt i varetatt av dem der nede. ikke den samlebånd følelsen som er her.

Et tips til hotell somligger i nærheten: marselis, det tok 2 min fra å starte opp bilen til å være på klinikken, deilig etter uttaket, for det er villkjøring i byen..hehe

vi fant også ut at det lønner seg å kjøpe pakke mellom colorline, det ble billiigere enn å betale hotellet direkte.

Håper det ga deg noen svar:)

Skrevet

Tusen takk for langt og fyldig svar, veldig nyttig for meg! Takk! Hva ligger i en "pakke", egentlig? Hvordan gjør du det? Kan jeg spørre deg om hvor mange egg du fikk satt inn og når du skal teste? Jeg skal ta ut 9/3 og sette inn 11/3! :-)

Skrevet

Og hva er engangs neb?

Skrevet

med engangsneb mener jeg sånn de holder deg åpen med der nede... husker ikke hva det egentlig heter. Det er vanlig å ha dette i metall, mens gubben sa at der var det i plastik, derfor kjente jeg det ikke så, dermed ikke så vondt heller.

det er ganske godt informert på www.ciconia.dk hva som er under hva og inkludert i hvem pakker:)

link:

http://www.ciconia.dk/sw3215.asp

klem

Skrevet

Jeg har vært der og hatt 3 forsøk, veldig koselig og flott osv.. men jeg var ikke fornøyd da de kjørte på samme opplegg hver gang selv om det gikk galt.. litt dårlig tilbakemeldinger osv.

Men vet om mange som har vært veldig fornøyde også, så det er jo så forskjellig, sånn er det jo her hjemme også..

Uansett ønsker jeg deg masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...