Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 da jeg brukte menopur så brukte jeg det sammen med puregon. hadde da 300 IE menopur og 150 puregon
Rose69 Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal ha 375ie. Skikkelig henstedose. Og det er første gang med Menopur så j r spent. Hvorfor kombinere Gonal og Menopur? Hva begrunner legen dette med? R bare nysgjerrig... :-) Masse lykke til videre!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 jeg får totalt 450 IE av medisiner hver gang, har hørt at det var maks dose, men nå ser jeg jo at du har fått mer. Hva ligger din FSH på???
♥ma-lo♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2009 Vet ikke eksakt hva FSH var på, men den var litt dårlig fordi jeg akkurat har sluttet å amme. Så det er nok grunnen til min svært så store dose!
Millamolly Skrevet 7. mars 2009 #9 Skrevet 7. mars 2009 Jeg brukte Menopur 150 på mitt første forsøk. Men jeg fikk veldig få egg. Fikk beskjed om at jeg responderte dårlig på denne medisinen, og byttet til Puregon 150 neste gang. Da fikk jeg flere egg, så skal bruke det ved neste forsøk også Har visst nok veldig mange eggposer så de er redd for overstimulering. Nå satser jeg bare på at alle gode ting er 3, og at neste forsøk går i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå