Balder911 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Hvor mye drikker deres små som har begynt med fast føde? Her har vi byttet ut lunsj og middag, og etter det drikker mini rundt 500 ml. MM pr. døgn. Er dette for lite? Vil ikke ha vann, kanskje et par teskjeer pærejuice.
Sjokoladebanan Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 jeg dytter denne litt jeg.. har litt det samme problemet.. han tar pupp, men thats it... ikke noe vann, å lite med juice også.... vi har 3 faste måltider foreløbig, å da får han stortsett pupp etterpå om han ikke er for mett for å slukke tørsten.. men skulle veldig gjerne ønske han drakk vann for å i det sånn...
Sjokoladebanan Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 jeg dytter denne litt jeg.. har litt det samme problemet.. han tar pupp, men thats it... ikke noe vann, å lite med juice også.... vi har 3 faste måltider foreløbig, å da får han stortsett pupp etterpå om han ikke er for mett for å slukke tørsten.. men skulle veldig gjerne ønske han drakk vann for å i det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå