Gå til innhold

Ang HIPP 1 og pampers....oppgitt 3barnsmor trenger HJELP.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg IGJEN tråla byen på jakt etter HIPP1...helt tragisk at det skal være så vanskelig...En pakke her og en pakke der... Hvis de har i det hele tatt... ICA og Meny har jo som regel, men der koster de jo 12kr mer pr pakke enn på RIMI, KIWI og REMA og... Har tvillinger, så det går noen pakker i uka... Men til poenget, klagde min nød i den siste butikken jeg var (der var jeg faktisk heldig og fant 5pakker som IKKE hadde gått ut på dato...), og da sa mannen i kassa at det ikke var så rart det var vanskelig å oppdrive, for han trodde HIPP1 var på vei ut!!! Noen som vet om det stemmer???

Og så til problem nr 2... Pampers kan virkelig dette med å forvirre en stakkars sliten mor.... Kjøpte min første pamperspakke tidligere i uka, for å teste om de hjalp på jentenes såre romper.... Da kjøpte jeg en stor lilla pakke på RIMI som det står 3, MIDI og 4-9kg på. Fant ut at de var veldig greie, så nå skulle jeg kjøpe fler, men siden jeg var treg til å komme meg ut var det bare KIWI og REMA butikker som var åpne... Og hva finner jeg... Gule pakker med 3 og MIDI, men kg er fra 4-7, noe som jeg innbiller meg blir litt smått, og de lilla pakkene som ligna mest står det 4, og 7-18kg på... Kan liksom ikke forestille meg at jeg skal kunne bruke samme bleie på tvillingene på 4,5mnd som på 3åringen.... Og hjemmesida til Pampers får jeg absolutt ingen info ut av.... Noen pampers-eksperter der ute????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg akkurat nå er litt oppgitt over butikkene, må jeg klage litt til... Hvorfor er det nesten ingen butikker som har 4mnd havregrøt med ris og hvete, som vel er den som er anbefalt å begynne med(i følge foreldre og barn forrige mnd..)???? Neida, bare mais og risgrøt ute og går..... GRRRRRRRRR.......

Skrevet

Det finnes to typer pampers. Baby Dry og Activ Fit. Activ fit er den lilla og baby dry er den gule.

Jeg syns activ fit er de beste. Men bruker baby dry om natta.

Ang hipp1 har jeg ikke anelse siden jeg ammer og ikke bruker mme..

Skrevet

Hmm..merkelig, kun i løpet av de få månedene jeg har brukt HIPP(1) er det faktisk blitt bare fler og fler butikker i min lille by som har fått det i hyllene. Så her virker det veldig på vei inn da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...