Gå til innhold

Noen fra Trondheim som venter barn i juni?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 31 år og fra Bergen. Så snart som mulig flytter vi til Trondheim da min samboer som er fra Trondheim har fått seg ny jobb der. Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg å komme i kontakt med noen som er i samme situasjon som meg. Vi venter ei jente 5 juni. Dette er vårt første barn.

Fortsetter under...

Hei!

Vi er flere i Trondheim som venter i juni. Vi har hatt flere BiM-treff i det siste. Ca annenhver uke. Du må bare bli med når du kommer opp hit. Vi har det veldig trivelig sammen:)

Jeg bor på Risvollan og venter mitt første barn, en jente, den 9. juni.

Takk for at du svarte. Det høres supert ut:) Vi stresser litt med å få leid ut leiligheten vår her i Bergen men med engang det er i boks er det rett til Trondheim. Min samboer flytter opp 1 april så jeg håper egentllig det ordner seg til da men det er jo ikke lenge til. Håper ihvertfall å komme meg opp til å få føde på st,olavs hospitalet for det har jeg hørt mye bra om:) Hvor mange er dere som treffes?

Vi har vært oppi 15 stk tror jeg. Ikke de samme som kommer hver gang, men vi blir fort kjent:) Håper du får til å komme opp for å føde her ja. Vet ikke hvordan det er i Bergen, men på St. Olavs tror jeg det har blitt kjempefint.

Så mange da:) Nei er ikke særlig bra å føde på Haukeland. Nå er det nedbemanning på storken også tror jeg, var ihvertfall snakk om det. Det kommer noen og ser på leiligheten i morgen så vi får håpe vi får leid den ut da:)

Hei :)

Vi er et jentepar på 30/26år som bor litt utenfor Trondheim og som venter vårt første barn 17 juni, en liten gutt. Har akkurat flyttet hjemover selv etter noen år i Oslo. Hadde vært koselig å kommet i kontakt med andre som skal ha barn til sommeren :)

Annonse

Ja det er en spennendes tid vi går i møte:) Jeg vet då ikke når jeg kommer meg til Trondheim pga at vi må få leid ut her i Bergen og det er visst ikke den enkleste tiden på året. Det blir nok større ettersørsel i juli men jeg håper vi klarer å få det til lenge før det. Når jeg kommer meg til Trondheim vil jeg gjerne treffe andre som har fått sommerbaby. Gleder meg til en fin sommer i Trondheim, håper det blir det:)

Ja det er veldig spennende. Håper det ordner seg fort for dere da, så du kommer deg på plass og finner deg til rette her oppe før fødselen.

Jeg er veldig glad for at jeg skal føde sommerbarn, så håper virkelig sommeren er med oss og viser seg fra sin beste side :)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har fått keisersnittdato 8. juni. :) Bor på Berg. Regner med at du har fått respons fra mange andre i Trondheim. Jeg har ikke vært så aktiv her. Hvis du har lyst å komme i kontakt med meg, kan du sende en mail til [email protected]. Det går for alle som er gravide i Trondheim og har lyst å møte meg. :) Jeg er 30 år og liker sol og cafe. Jeg ønsker egentlig bare solskinnsvenner- så hvis livet er helt forferdelig bør dere egentlig ta kontakt med andre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...