Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg føler det er noe som lever inni der.... Det beveger seg rundt i hele brystet også når jeg ikke ammer... Føles som småstein/bobler... Flere som har det sånn?
Expat Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Om du faktisk kjenner noe som ikke kjennes som druer men som småstein (altså at det kjennes skarpt ut, eller hardt som stein) så snakk med legen. Går du med "druer" som sitter der hele tiden (selv om du ikke føler deg syk) så bør du også snakke med legen om eventuell cyste. Ellers er det masse ganger og "melkesjøer" inni der som kan kjennes rart ut. Tenk deg hvordan en drueklase ser ut. Det er omtrent sånn. De bør bli borte ("alt like mykt") rett etter amming, ingen "harde druer" igjen. Da er alt helt fint og normalt!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Har vært til lege og tatt ultralyd- ingen funn...Han sa det var sånn jeg måtte leve med:-(. Men det kjennes som småstein som ruller rundt men jeg kjenner de ikke når jeg masserer brystet..Forsvinner det når melken er borte?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Både utdrivingsrefleksen og ikke minst oppfylling av brystene (som jo skjer hele, hele tiden) an gi merkelige følelser. Det er ofte sånn som går tilbake av seg selv, selv om man fortsetter amming. Jeg husker jeg hadde masse rare greier de første tre månedene, deretter avtok det veldig! Etter seks måneder var det vel bare utdrivingen og skikkelig spreng jeg kjente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå