Gå til innhold

Når begynnte dere å få tydelig mage? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magen min spratt plutselig ut i uke 16 - da hadde jeg en søt liten kul. Nå er jeg i uke 20 og det er absolutt ikke til å skjule at jeg er gravid. Mange som tror det er tvillinger, men har sett med egne øyne på ul at det bare er en der inne..

Tror magen kommer raskere jo flere barn du har født. Det er hvertfall det de fleste sier. Er bare førstegangs jeg da så har ikke personlig erfaring..

Annonse

hehe, jeg husker jeg gikk og presset magen min ut, for å se gravid ut i og med at jeg gledet meg sånn over å være det! men den tydelige gravidmagen kom vel egentlig rundtom uke 24/25:) da følte jeg meg ikke bare lubben:) men til og med i siste uke av svangerskapet kunne jeg holde megen inne til flat mage! det så heeelt sykt ut!

Spurte akkurta om det samme inne på deptember 2009 klubben...er 14+3, og i en ukes tid nå føler jeg at det har blitt lii mage. Ikke mye, kunne vært oppblåst, men det har jeg vært siden uke 6 hvertfall, men nå er det mer enn bare oppblåst. Er egentlig kjempe gøy, selvom det ser jo bare ut som ekstra fett;-)hehe, men beste fettet jeg noen gang har fått:-)

• 2 uker senere...
Gjest eelis+spire

Jeg har faktisk kul på magen allerede, er 12+2. Vet ikke om den kommer til å gå tilbake, men jeg har nå en liten mage. Ikke ser det ut som tjukk mage heller, det er skikkelig babykul :-) Er førstegangs, og har sett på ul i uke 10+6 at det bare er én inni magen.

• 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Tror ikke på at når en er høy og slank så viser det seinere..Men varierer nok litt fra person til person (og selvfølgelig hvis en har vært gravid før).

Som på meg som er førstgangs + høy og slank, begynte å vise at jeg var gravid i uke 16 - før det kunne en nok tro at jeg bare hadde fått litt ekstra på magen hehe. Nå er jeg i uke 22 og har fått en fin kulemage begynner å bli litt stor! :)

Er i uke 25 nå, og må opplyse folk om at jeg er gravid. Først da ser de det, men kommer med kommentarer om at jeg er så lien, så da er jeg vel det. Men, er vel egentlig bare positivt det, mindre å drasse på, og magen blir ikke strukket så mye..Håper det vil si få eller ingen strekkmerker, hehe. Målene på babyen er helt normale, så er bare jeg som har lien mage, den har visst god plass inni der likevel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...