Gå til innhold

Skuffa!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg bukse på www.svangerskapet.no som endelig kom i posten i dag, bestilte på søndag, så det var rask levering.

Men buksa var for liten! :(

Bestilte største, altså XXL, og selvfølgelig var den for liten.

Det er ikke største krisa, men hadde sett fram til en dongribukse som jeg kunne bruke resten av svangerskapet. Da ender jeg vel opp med tights og joggebukse resten av tiden da. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. En god nyhet er jo det, at det viste seg at XXL tilsvarer str 46, å det at jeg nesten kom meg inn i str 46 er jo morro, for det har jeg ikke gjort på 5 år! :)

Skrevet

Jeg kjøpte jeans på ellos.no, de har helt opp til str 60!

Og de er stretch også,så veldig behagelige!

Skrevet

Jeg gjorde nøyaktig samme tabba - var SÅ fornøyd da jeg så de hadde jeans i xxl ! Tenkte at DEN må jo passe - herlig !! :-) Du vet jo selv hvordan det var å pakke den ut når den kom, og se med én gang, at denne HER passer jo ikke.. xxl my ass... hehe ;-)

Heldigvis var det ikke noe problem å returnere og få pengene tilbake. Men det er klart, det kostet jo noen kroner i porto hver vei. Jeg sendte de en mail og skrev at de burde opplyse om hvilken str deres såkalte xxl tilsvarer, så andre slipper å oppleve det samme. Det har de tydeligvis ikke gidda gjøre...

Skrevet

Hehe.. Kjenner meg igjen der ja!

Blir litt bortkasta penger ja, men jeg har jo prøvd da.

Skrevet

Huff, dumt når sånt skjer.. Jeg opplevde samme greia selv, men bare det at den ble for stor for meg. En gravid-dongeribukse fra Motherhood. Den tilsvarer vel str. 48-52 (er du 48 blir den litt romslig, er du 50+ så blir den bra) Send meg en melding om er interessert da :)

Skrevet

Huff, dumt når sånt skjer.. Jeg opplevde samme greia selv, men bare det at den ble for stor for meg. En gravid-dongeribukse fra Motherhood. Den tilsvarer vel str. 48-52 (er du 48 blir den litt romslig, er du 50+ så blir den bra) Send meg en melding om er interessert da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...