Gå til innhold

10 + 2 og alt gikk galt.

1stegangsmamma43

Anbefalte innlegg

Hei.

Her tror jeg at jeg hører hjemme ja. Har nettopp gått igjennom en trist SA (foorige lørdag) og har hatt en forferdelig uke. Tårene har trillet og humøret har vært høyt oppe og langt nede.

Begynte med en lite stripe blod for to uker siden. Tok det rolig da fordi det stoppet. Så gikk det fire dager og ny stripe. Fremdeles rolig. Og så kom lørdag da...Blødde hele dagen - fra lite til mye og fryktelig mye. Var til sjekk på gynavd i syv tiden på kvelden og fikk den triste beskjeden. Kom hjem og tilbrakte de neste seks timene på *joggetur* mellom stue og do. Snakk om røff natt.

Hadde og god støtte i de på gyn. Kunne ringe dem når som helst om jeg lurte på noe. Kjempegjeng.

Hva jeg sitter igjen med? At jeg vil prøve på nytt ja. Må bare få snakket litt med legen min om det og kanskje få fjernet noen muskelknuter...Tror det var litt for mange dævler av dem ja.

Ellers så har denne uka vært ok med en liten normal blødning som jeg vet er renselsen...

Nå vet dere litt... Er bare trist og tom og fryktelig full av pågangsmot... Dette skal ikke knekke meg og min kjære nei.

Fortsetter under...

Fryktelig trist og smertefullt å miste. Når man har kommet så langt ut i 1. trim har man også begynt å planlegge og knytte seg til lille spiren. Jeg oppdaget selv MA da jeg 10+2, akkurat samme tid som deg. Vil ønske deg lykke lykke til videre, og husk selv om du mistet nå kan det gå helt fint neste gang. Jeg opplevde selv en SA før jeg fikk jenta mi. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...