annemor80 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Har sett et driiitfint hotell, men de har ikke air condition. Men så lurer jeg på om vi egentlig trenger det i mars, det er jo omtrent som en (litt kjølig) norsk sommer der. Har jo ikke det hjemme og det går jo helt fint...? Noen som har vært der?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Nei,det er kjølig om kveldene. Har vært der i mars før,og skal neste helg
annemor80 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2009 Ok, tusen takk:) Da har vi bestilt, yeee!
Bolla Pinnsvin Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Overhodet ikke!hehe.. Når vi var der i april for 2 år siden hadde vi rom på skyggesiden av hotellet.Rommet var iskaldt!Vi måtte faktisk leie en vifteovn,fordi det var kaldere inne enn ute.UTEN aircondition;-)
Blopp1 Skrevet 7. mars 2009 #5 Skrevet 7. mars 2009 Lady gaga.........vi og reiser neste helg :-)))))))))) D er ikke spesielt varmt der nede nå,så ac trenger en definitivt ikke......!!! Men jeg har hatt en lengre samtale med han der oppe i himmelen,og han skulle se til at været ble bedre til neste helg ;-)))))))))))) God tur til dere alle
oneLone Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Neineinei Vi var der i april i fjor, og det var ikke så varmt assa. Jeg hadde på meg fleecegenser på kveldene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå