snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Etter et sinnsykt nervepirrende døgn, nærmest psykisk terror, fikk jeg satt inn gullegget på Riksen i dag. Legen sa: "Egget er av ypperste kvalitet, kunne ikke blitt bedre, det har 4-delt seg og alt er i skjønneste orden.Dessuten var det veldig enkelt å få satt det på plass. Dere har alle forutsetninger for å lykkes for det er ikke mulig å få et bedre utgangspunkt enn det dere har nå"......DA ble jeg glad!!!Vi er realistiske og vet at det ikke er så veldig mnge prosent som lykkes på 1.IVF, men det er jo allikevel lov å være optimist:) Og en ting til: TUSEN TUSEN takk til dere alle som i går gav meg utrolig flotte beroligende og trøstende ord da jeg var så nervøs. Og takk til dere alle for positive lykkeønskninger i dag!!!!!Dette varmer i en sliten IVF kropp:) Håper dere alle lykkes i nær fremtid!!!!!!!!!!!...og lillebie...lykke til i Danmark-tenker på deg:) Varme klemmer fra litt mer avslappa ruger......
Alvepia *happy mum* Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hei Gratulerer Nå krysser jeg alt for deg Slapp av fremover å kos deg med spiren 2009 er baby boom året, det har vi funnet ut på legekontoret jeg jobber Klem
Rose69 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Masse lykke til :-) Ha gode rugedager! Prøv å slappe av da (hehe...tuller...det er jo helt umulig *flire* Kleeeeeeeeeeeeem
Liza Leonore Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hurra for egget. Selvsagt er det mulig og lykkes på første IVF Forhåpentligvis følger jeg etter på mandag, ettersom jeg hadde uttak i dag.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 så spennende:)Hold meg oppdatert:)Gikk uttaket bra?
Liza Leonore Skrevet 7. mars 2009 #6 Skrevet 7. mars 2009 Lever i spenning ja. Uttaket gikk utmerket, men var veldig svimmel i noen timer etterpå. Seks poser ble tømt på rekordtid. Tre gode egg var resultatet. Hadde også en cyste, en tom pose og et lite egg som ikke egnet seg for befruktning. Lørdag formiddag ringer sykehuset og forteller om befruktning har lyktes. Sist forsøk hadde jeg også tre egg men av dem ble befruktet, så jeg tar ingenting for gitt.
MarsbebisogMathilde Skrevet 7. mars 2009 #7 Skrevet 7. mars 2009 Gratulerer som ruger. Kjempe spennende. Vi er omtrent like langt i denne prossessen. Jeg fikk satt inn 1 egg på torsdag. Lykke til med to spennende uker framover.
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2009 åh....vi må holde hverandre oppdaterte...lykke til med ruginga så lenge!!!!Gud for en spennende tid framover....Vi satser på å bli gravide begge 2!!!!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Grattis!!! Så flott at det gikk bra til slutt! Jeg håper du som meg klarer å "lande" litt etter den stressende uka du har gjennomgått. Jeg kjenner meg i allefall mye roligere nå, etter innsettingen. Vet jo at sjansene for at ting går galt er store, men klarer nå å innse at det beste jeg kan gjøre er å ha det bra. SÅ hyggelig at legen var så positiv! Det samme hadde jeg likt å høre, men fikk desverre ingen forsikringer bortsett fra at egget var 4-delt og så "bra" ut. Så da er det bare å vente til vi skal teste i uke 12!!! Snakkes!
håpemamma Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer som ruger Snuppsi 74...endelig var egget på plass:o). Jeg krysser det jeg kan for deg og at vi begge kan skryte av positive tester om ikke så lenge... Lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå