GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Jeg og min kjære skal reise til grand canaria om 2 uker, med var klille baby på 7 uker.. Skal bo på LOPESAN Villa del Conde Resort & Thalasso et 5 stjerners hotell.. Det står at de har baby sitting in room og child care... Lurer på om det er trykt??? Hadde vært deilig å ha en kveld med min kjære når vi drar dit, men er veldig usikker på om d er trykt å stole på de som passer på ungen, er så redd for at det skal skje noe!!!!!!!!!!!!!! Noen som har noen erfaringer med det? Turen er bestilt gjennom ving, så regner med at det skal være ordentlig da! Hilsen bekymret mor
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Jeg har venner som har benyttet seg av slike ordninger, og synes dette var greit. Jeg ville vel selv foretrukket at barnet mitt ble passet i påsyn av flere, og ikke alene på rommet. Men dere føler jo selv hva dere synes er trygt. Hadde gått å hilst på vedkommende, og snakket litt med de når dere kommer dit og få en magefølelse.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Nope. Jeg hadde ikke latt min 7 uker gamle baby være igjen i en slik ordning. Meeeen, jeg hadde ikke latt mini være hos besteforeldrene sine en hel kveld 7 uker gammel heller da, selv om jeg stoler 100% på dem. Det er sikkert ikke noe problem, det går helt sikkert fint og de er sikkert flinke, det er ikke det. Hadde barnet vært 2 år hadde jeg sikkert gjort det uten å blunke, men 7 uker... nei det synes jeg er tidlig. Men det er min mening da:) God tur!
Itsrejk Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg hadde aldri turt å la fremmede mennesker passe ungen min på sju uker (og min er sju uker og fire dager gammel, så det er lett å sette seg inn i det). Aldri. Og aldri om jeg hadde klart å kose meg ute mens fremmede passet babyen min. En ting er om det er trygt. En annen ting er om babyen føler seg trygg hos noen h*n ikke kjenner. Men jeg er ikke klar for å ha barnevakt overhodet ennå, heller ikke besteforeldre... Så jeg ville helt klart tatt med mini overalt. Men uansett: God tur!
Dubros Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Synes en baby på 7 uker er altfor ung til å plasseres bort på et slik opplegg.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2009 takk for svar.. JEg er veldig usikker jeg oxo her ikke lyst til at noen andre en meg selv og pappen da skal passe på lille nurket vårt=) Tror jeg har blitt helt naiv jeg etter at jeg har fått barn.. Skal ikke benytte meg av den babysitting ordningen ihvertfall, for hvis det skulle skje noe hadde jeg aldri tilgitt meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå