Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Har så lyst på og lurer på om jeg skal kjøpe lave. Hvordan er de å gå med?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Nei, heldigvis. Snobberi hele greia. Alle damene på jobben har det og jeg har faktisk bestemt meg for at den uniformen er jeg ikke med på.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Har 1,2 milloner i året til å kjøpe Ilse Jacobsen støvler for jeg. Men føler det er blitt en uniform for folk med penger! Godt voksne kvinner med god råd som tror de er kule.... så er de akkurat like. Herlig.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 De lave støvlene er ekstremt stygge. Ser ut som gartner-sko. (har ingen ting i mot gartnere, men stygge er de anyway) Selv elsker jeg mine sorte støvler fra Hunter med de hvite fleece-sokkene fra samme merke<3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Hehe, de støvlene er ikke så dyre.... Assistenten min på jobb har dem og hun tjener 290 000.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Hvor har du kjøpt Hunter støvlene dine? Og hva med sokkene? Husker du prisen? Har veldig lyst på dette, serru
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Hunter-støvler selger de i hvert fall på Lille Vinkel; http://www.lillevinkelsko.no/dame-stoevletter-c-37_56.html
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Ja jeg har jo tydeligvis ikke smak, jeg syns både Hunter og ilse er stygge støvletter...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Kanskje ikke verdens peneste, men utrolig ok i dette været vi har i Norge. både Hunter, Ilse og Le Chameau eller hva de heter de aller dyresten. Syns HUnter er litt finere enn Ilse og man kan friske de opp med fleecen inni. Har du tynne ben passer Hunter best, mens Ilse er veldig ok for deg med kraftig legg og det er lett å så buksa nedi pga snøringen. Ikke overkommerlig dyre noen av dem så vil ikke kalle det snobberi egentlig. Ikke mote heller, bare veldig praktisk. Har Ilse Jacobsen selv og er kjempe fornøyd! Gode og varme og TØRRE og ser såpass bra ut at det går greit å ha de på til jobb.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 Kanskje ikke verdens peneste, men utrolig ok i dette været vi har i Norge. både Hunter, Ilse og Le Chameau eller hva de heter de aller dyresten. Syns HUnter er litt finere enn Ilse og man kan friske de opp med fleecen inni. Har du tynne ben passer Hunter best, mens Ilse er veldig ok for deg med kraftig legg og det er lett å så buksa nedi pga snøringen. Ikke overkommerlig dyre noen av dem så vil ikke kalle det snobberi egentlig. Ikke mote heller, bare veldig praktisk. Har Ilse Jacobsen selv og er kjempe fornøyd! Gode og varme og TØRRE og ser såpass bra ut at det går greit å ha de på til jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå