Gå til innhold

Noen som har lave Ilse Jacobsen støvler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på og lurer på om jeg skal kjøpe lave. Hvordan er de å gå med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, heldigvis. Snobberi hele greia. Alle damene på jobben har det og jeg har faktisk bestemt meg for at den uniformen er jeg ikke med på.

Skrevet

...du er bare misunnelig, du....

Skrevet

Har 1,2 milloner i året til å kjøpe Ilse Jacobsen støvler for jeg. Men føler det er blitt en uniform for folk med penger! Godt voksne kvinner med god råd som tror de er kule.... så er de akkurat like. Herlig.

Skrevet

De lave støvlene er ekstremt stygge. Ser ut som gartner-sko.

(har ingen ting i mot gartnere, men stygge er de anyway)

Selv elsker jeg mine sorte støvler fra Hunter med de hvite fleece-sokkene fra samme merke<3

Skrevet

Hehe, de støvlene er ikke så dyre.... Assistenten min på jobb har dem og hun tjener 290 000.

Skrevet

Hvor har du kjøpt Hunter støvlene dine? Og hva med sokkene? Husker du prisen? Har veldig lyst på dette, serru ;)

Skrevet

Ja jeg har jo tydeligvis ikke smak, jeg syns både Hunter og ilse er stygge støvletter...

Skrevet

Kanskje ikke verdens peneste, men utrolig ok i dette været vi har i Norge. både Hunter, Ilse og Le Chameau eller hva de heter de aller dyresten. Syns HUnter er litt finere enn Ilse og man kan friske de opp med fleecen inni. Har du tynne ben passer Hunter best, mens Ilse er veldig ok for deg med kraftig legg og det er lett å så buksa nedi pga snøringen. Ikke overkommerlig dyre noen av dem så vil ikke kalle det snobberi egentlig. Ikke mote heller, bare veldig praktisk. Har Ilse Jacobsen selv og er kjempe fornøyd! Gode og varme og TØRRE og ser såpass bra ut at det går greit å ha de på til jobb.

Skrevet

Kanskje ikke verdens peneste, men utrolig ok i dette været vi har i Norge. både Hunter, Ilse og Le Chameau eller hva de heter de aller dyresten. Syns HUnter er litt finere enn Ilse og man kan friske de opp med fleecen inni. Har du tynne ben passer Hunter best, mens Ilse er veldig ok for deg med kraftig legg og det er lett å så buksa nedi pga snøringen. Ikke overkommerlig dyre noen av dem så vil ikke kalle det snobberi egentlig. Ikke mote heller, bare veldig praktisk. Har Ilse Jacobsen selv og er kjempe fornøyd! Gode og varme og TØRRE og ser såpass bra ut at det går greit å ha de på til jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...