arena Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Min sønn er 14 mnd, har lyst å kjøpe duplo, noen m erfaring på når det er morsomt for dem med duplo?
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Kan ikke gi deg noe svar, men lurer på akkurat det samme. Sønnen min er 13 mnd, da.
Kate77 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Sønnen min fikk duplo i ett års gave. Ikke så flink å bygge i starten, men siden han fikk dem, er det blandt de lekene han han leker mest med. Stor suksess altså. Løp og kjøp:)
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Fikk også da hun var 1 år, kjempesuksess. Som tidligere sagt...løp og kjøp:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 Vi har også kjøpt Duplo nå, hun blir 1 år neste helg! Noen står det jo 2 år på, men det er jo bare å passe på at det ikke er for små deler der, evt plukke de vekk inntill videre!
Sunniva78 har to små Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Gutten vår fikk til bursdagen, og han synes det er artig å leke med duplo! Han er snart 13 mnd. Vanskelig å sette sammen, men vi bygger tårn som han river ned, og det er artig å ta klossene fra hverandre. Han fikk også en zoo som er gøy, for han liker så godt dyr:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå