Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Noen som vet om noen i skedsmo området?? Og hva prisen ca er??
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Det er en privat klinikk for kvinnehelse (eller noe i den duren) på Jessheim. VELDIG bra! Betalte 1100 kr da vi var der for halvannet år siden, fikk over 40 bilder og 4-5 små videosnutter. En tysk spesialist som var veldig dyktig, rolig, hyggelig og flink. Han knipsa og knipsa, hehe...tenkte til slutt at jeg skulle si at han ikke trengte å lete etter bra posisjoner for å få enda flere bilder... Var inne i 45-50 minutter. Var da i uke 28. Med førstemann var vi på Majorstuaklinikken, betalte vel omtrent det samme som på Jessheim, fikk 4 bilder og noen videosnutter, samt en litt "knappere" lege. Men bra der også. Hadde jeg valget enda en gang ville jeg bestilt på Jessheim. Uke 24-29 er best (hvis jeg ikke husker feil), da er enda ikke for trangt der inne pluss at mengden fostervann ikke er for liten (det trengs "nok" fostervann for å få gode bilder).
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 her er link : http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå