Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 hei legger innlegget her da det er eneste stedet jeg kan være anonym, og jeg er så nysjerrig... skal ha mensn fra søndag, og klarte ikke vente med å ta grav.test. hatt samme symptomer som første gang jeg var gravid, så har en sterk mistanke. fikk en svak strek nr 2 på testen. var ikke morgenurin heller. kan jeg juble...?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Er ingen ekspert, men etter det jeg har forstått så er man gravid så lenge det kommer en strek i resultatvinduet, uansett hvor svak den er. I så fall vil jeg være den første til å gratulere
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 tusen takk:-) du ble den første! Sambo nummer to. he he.
Nilu♥ Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hei. Jeg tok også tidlig test og den viste en svak strek, og den streken er nå en plugg som heter Noah og blir snart to år:) Jeg brukte clear blue, og der står det i bruksanvisnongen at; det spiller ingen rolle om streken er svak eller sterk, resultatet er uansett positivt! Så gratulerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå