Gå til innhold

Påmelding til treff for sommermager 17/3 2009:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne gangen regner jeg med jeg får det til - for første gang. Men bedre sent enn aldri :) Sted er ikke så viktig for meg, men det viktigste er vel at det er et sted hvor vi kan få et stort bord, sånn at vi får sitte samla??

Annonse

Hei!

Det er vel tilfeldig at det har blitt slik, kan godt ta treffet uka etter om det passer bedre? Ser det er flere av de "gamle" som ikke får det til den dagen jeg har satt det opp, så endrer det gjerne:)

Setter opp tirsdag 24/3 jeg da, ser det blir strikketreff neste uke også:o) Gleder meg til det Anette!!

Heisann sommermager!

Jeg lurer på om jeg med kommende septemberbaby kan få være med på treff?

Ser noen av dere har strikketreff innimellom? Jeg både hekler og strikker litt og har lenge hatt lyst til å starte en "syforening". Noen som er interessert i å bli med på det? :o)

Hei!

Jeg har tenkt akkurat det samme! Selv hekler jeg og strikker som en gaaaal for tiden - og er litt redd for at året hjemme med barnet skal bli ensomt og lite sosialt. En syforening hadde vært perfekt for meg! Tenker du å dra på strikketreff 090909? Jeg har lyst, men synes det er litt skummelt å dra uten å kjenne noen godt.

Annonse

Hei. Treffet som skulle være den 17. har blitt flyttet til den 24. pga strikketreff den 19. Strikketreffet er hjemme hos meg på Risvollan, og jeg håper folk tør å komme selv om de ikke kjenner meg eller noen andre. Jeg er ei jente fra Sunnmøre som driver med litt håndarbeid. Har snakket med folk på treff tidligere om å få til strikketreff, så nå blir det den 19. Dere får bare tøffe dere opp og komme:)

Jeg er også fra Sunnmøre:) Hvor er du fra BaBy2009?

Det er ikke bestemt hvor treffet skal være ennå, så det er bare å komme med forslag! Vi har brukt å treffes på Bær og Bar på Solsiden, men hadde lyst å prøve noe nytt:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...