Full house Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Som sagt tidligere, jeg er på slankern, og lurer på om det er ok å spide det, om man er litt sulten:-)
erteposen + 4 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Ja, det er usunt. Om du leser på pakken så ser du at du får masse kalorier og lite næring.
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Og mye salt og noen tilsetningsstoffer. Mr Lee er tom mat, det fyller litt imagen men har liten næringsverdi
~Roskva~ Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Nudler er også ofte fulle av transfett, somer farlig for hjertet. Anbefales ikke...
Full house Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Faen! Men hva skal jeg spise da??? Jeg spiser grove knekkebrød med light oster, (Feks. Philadelphiaost) og frukt. Men jeg må liksom ha noe mer, hehe:-)
Gjest mphs Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 Yum yum nudlene med biffsmak 100g= 464 kcal Fiberrik fra sætre med solsikker er godt og mettende som lite måltid eller flere i stedet for brød. 1 stk=26 kcal Og med 10 g go og mager leverpostei fra gilde=14 kcal
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Vanlig mat? Salat, grønnsaker, fet fisk, kyllling, rent kjøtt av svin og okse. Kutt ut saft, brus, godterier og spis mindre og ofte. Du kan jo ta en å følge en diett som foreksempel grete roede eller lavkarbo.
Full house Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2009 Jeg er ikke helt typen til å følge en bestemt diett, vil ha muligheten til å velge litt sjøl. Men det er jo så lett å ta feil også!
~Roskva~ Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Det meste av "ren" mat, som frukt og grønnsaker, ren fisk og kjøtt, er sunt. Lag maten selv, fra bunnen av, så vet du hva som er i det. Les også ernæringsoversikten på alle varene du kjøper, så lærer du fort hva du skal unngå.
chill+enda en til Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Meld deg inn i vektklubben.no. Det er Grete Roede, og er gratis. Vei maten din, og legg inn der hva du spiser. Da får du opp antall kalorier, veldig kjekt. Husker ikke hva som er anbefalt daglig kaloriinntak, men mener å husker at jeg lå på rundt 1200 pr dag. Spiser normal mat, bare vei det inn så du har kontroll. Da er det null problem å spise god mat, samtidig som du går ned i vekt. Selvsagt viktig å trene i tillegg da, men det gjør du vel, hvis jeg husker riktig fra en annen tråd? Lykke til med vektnedgang uansett, dette klarer du :-)
Libido- Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Det er like usunt som en chips kjøpt på gatekjøkken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå