Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Var inne der i dag, og fy søren dama de har som modell for vårkolleksjonen er tynn. Det er jo ingen som ser slik ut i klær. Hjelper ikke at jeg var på Lindex og prøvde klær her en dag, måtte opp i str 44 til 46. Tok keisersnitt for 2 mnd siden, og har ikke kunne gå ut så mye pga. baby med husarrest fra sykehuset. Men likevel føler jeg meg ikke som str. 46. Jeg har vært det før, og da fremsto jeg som mye større og hadde ikke synlige kragebein slik jeg har nå. Var 38/40 før jeg ble gravid, og 36/38 litt før det. Det morsomme er at alle sa jeg ikke hadde lagt på meg et gram mens jeg gikk gravid. La på meg 25 kilo, men det inkluderte masse vann siden jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning. Her må noe gjøres!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Hun var tynn, men ikke noe tynnere enn modellen for Gina Tricot, f.eks. Som, by the way, har enda mindre str enn Lindex! Jeg bruker vanligvis str M i kjoler, men der må jeg opp i XL!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Var inne på Gina Tricot, og damen der hadde i alle fall en kvinnelig kropp. Eller hun var kledt for å få frem formene. Hun på Lindex har liksom på seg klær som er 5 nummer for store så hun ser enda tynnere ut. At du må opp i XL er nok sikkert fordi Gina T går fra str 32- 42, mens hos H&M er M 40/42. Siden Gina har 42 som største str blir det XL. Nå er det jo få som er str 42 som er extra store. En nordisk kropp med brede hofter er liksom ikke svær når den er str 42.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå