Gå til innhold

Anonyme sjokoholikere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt navn er Lucille, og jeg er sjokoholiker... Hvor er 12-stegs programmet for oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er OGSÅ sjokoholiker.... Satt faktisk med en bit i munnen i det jeg åpnet innlegget..... Vet ikke hvor vi skal henvende oss, men jeg kunne trenge litt hjelp med avhengigheten ;-)

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

I mangel av sjokolade i vanlig godteriform, gikk jeg til angrep på FirstPrice sjokoladepålegg i stad. Var bare bittelitt igjen, så jeg tok en t-skje og koste meg! :-)

Etterpå drakk jeg et glass med sjokolademelk... Er det mulig å ha SÅÅÅ lyst på...?

Skrevet

Jeg er også sjokoholiker....... Jeg begynte på det som kanskje er 1. trinn (?); å ikke ha sjokolade i hus..............

Hahaha, det er jo så LETT å lure første trinn!!!!

Jeg bare bakte en sjokoladekake istedenfor! *fornøyd* (eller ikke?!)

Så nå er både kjøleskap og fryser full.... -Og...,jeg HAR jo ingen SJOKOLADER i hus...hihi

Skrevet

Tror ikke trinn 1 kan være å ikke ha sjokolade i hus.... Føler at jeg trenger å jobbe en del med meg selv for i det hele tatt å komme dit ;-) Utenkelig å ikke ha NOE i skapet!

Skrevet

mmmmm..jeg har kjøpt sjokolade som jeg skal kose meg med i kveld, og hvis dere tror det er en liten kindersjokolade jeg har kjøpt, tar dere feil:)

Skrevet

Jeg har og sjokolade som ligger og venter i skapet=) Prøver å bare spise godterier i helgene..nytter ikke å kutte det helt ut, da blir jeg gal!!

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Men nå er det jo fredag og helg, så nå er det vel bare å kose seg! :-)

Fffffff, nei, jeg er nok ikke der en gang at jeg orker å ta tak i det

Vekta er ikke problemet, så det er liksom ingen synlige tegn på at det dumt, men ting skjer jo inni kroppen.

Skrevet

Åååh - nå ble jeg gla'! Det er flere som meg her inne;)

Jeg hadde kjøpt en stooor stratos jeg skulle kose meg med i dag, lagt den i kjøleskapet så den skulle bli kald - for da er den best.

Så kommer mannen min, som har fri idag og skulle på skitur med noen kompiser... "åh, jeg tar med den sjokoladen som ligger i kjøleskapet jeg. Er så godt med sjokolade når man er ute..."

Det er jammen godt med sjokolade når man er inne og, og den sjokoladen var miiiin...:)

Jeg sa jo ikke det, kan jo ikke la mannen få vite hvor gal jeg egentlig er. Så nå sitter jeg å venter på at lille skal våkne, så hun kan bli med mamma på butikken og kjøpe mer sjokolade:)

Og nei, jeg orker ikke å ta tak i det jeg heller. Kanskje neste uke?:)

Skrevet

Jeg heter Bumlebie og jeg er også sjokoholiker....

Noe skjedde i svangerskapet, var chipsoholiker før...

Her ligger det to sjokoladehjerter på kjøkkenbenken som jeg ga mannen min her en dag. Irriterende at han ikke har slukt dem allerede. Det pleier å ende med at jeg gir ham sjokolade, og spiser dem selv. Så nå er det bare stoltheten som gjør at de ligger urørt. Nugattiboksen derimot, den er tom. :( Spise nugatti med skje, det må være toppen av desperasjon! Skulle slutte med godteri i uka på mandagen, men nå er det jo allerede fredag, så får satse på neste mandag.

Skrevet

Jeg er også sjokoholiker. Kunne levd på sjokolade! Er bare så utrolig godt, finnes ikke en ting i verden som er bedre!!!!! Prøver hver dag å ikke spise, men det er jo helt umulig....

Skrevet

Skulle jeg gjerne visst.... Hadde det vært mulig å få inn melkesjokolade intravenøst, så hadde jeg gjort det... *sukk*

Skrevet

Nugatti er tingen!! For det er jo ikke sjokolade, men PÅLEGG, hehe. Og pålegg må det da være lov til å spise midt i uka, hver dag, i tykt lag på skiva...

Nei, nå tror jeg sannelig jeg skal ta meg et par biter av den store Daim-melkesjokoladen som ligger og roper på meg i skapet, for det er jo fredag tross alt!

Skrevet

Mitt navn er tuppa og ja jeg er.....................SJOKOHOLIKER!

Går jeg i butikken lover jeg meg alltid at jeg ikke skal kjøpe, i så fall må det bli en liten plate. Ender derimot opp i å unnskylde meg selv ved å tenke "økonomisk", stor plate blir jo billigere enn en liten og så kan jeg ha den lengre........................................ha ha ha. Jaammen sa jeg smør :)

Min bedre halvdel (han er bokstavlig talt bedre, spiser aldri eller lite sjokolade) har tatt meg på "fersken" opptil flere ganger ved å finne tomt sjokoladepapir under sofaputene, mellom bøkene i hyllen osv osv

Min unnskyldning er min fantastiske forbrenning og den bruker jeg til gangs også overfor meg selv. Lure, lure, lure........hvem? meg selv ;)

Men gud så godt, nesten bedre enn sex.... (oj skrev jeg det? nå står ikke verden til påske).

Mvh en som ikke er klar for et event 12 stegsprogramm........ennå

Skrevet

Sjokoholiker her også ja!!! Alt som i det hele tatt ligner på sjokolade går ned på høykant! Jeg prøvde meg på et triks fra mine gamle slankedager. Kjøpte en boks med options kakao (sånn kakao med tilnærmet null kalorier). Blander kakaoen temmelig mye sterkere enn det står på boksen, og i mine slankedager resulterte da en kopp i at jeg ble litt halvkvalm. Ergo-ikke lyst på sjokolade lenger! Men nå; kunne tatt en kopp til jeg!! ;P

Ja til 200grams sjokoladeplater :D 5 om dagen gjør kroppen glad?? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...