Gå til innhold

Kan noen anbefale sportsvogn med LANG rygg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for svar! har simo 05 mod,den er ikke lang nok i allefall,noen som vet hvor mye lengre de nye er? har også hatt herqules razor4,teutonia Y2K (skal jo være veldig lang!) men han "stikker" fortsatt over kanten!!

Er d simo kombi du har?

Simo 123/124 skal ha liggelengde på 100cm, er ingen jeg kan komme på som har lengre enn d...

Tfk har også 100cm..

Emmaljunga scooter har jeg hørt passer bra for store barn, men den kan bare legges NESTEN helt flatt;o)

Lykke til;o)

Forresten hadde jeg en quinny freestyle 3xl til eldstemann, den gamle typen, og den kunneen tre-fireåring (stor) sitte fint i;o) Fåes kjøpt for en billig penge på finn.no. Jeg solgte min for jeg ville ha ny til minstejenta, mn var faktisk mer fornøys me den enn en ny OTH! Quinnyen var god å trille, med bra demping og et behagelig sete! men kan ikke heve beina eller legge ryggen HELT ned, mn syns ikke d gjorde noe!

Annonse

Den nye simoen 124 tror jeg den heter, har 100cm lang rygg. Tror dette er den absolutt lengste på markedet. Den kommer ny i butikkene nå. skla ta en kikk på den jeg også selv om jeg syns den ser litt vel tradisjonell ut, så er kanskje det enkle best når alt kommer til alt... (har bugaboo, oth...) For gutten min er også laaang og kræsjer med skallen sin i taket.

Kan absolutt anbefale vogna som selges av Hamarprodukter: www.hamarprodukter.no. Det er den blåvogna jeg mener. Utrolig fin og lag rygg som kan legges helt ned. Vogna er lett og super og trille. Er dessuten så enkel å legge sammen, og selges til en veldig god pris; 1190,. kr som inkluderer både vognpose og regntrekk. Jeg kjøpte min for noen uker siden og er så fornøyd. Vet at de selger de ut, så det er ikke allverdens mange de har igjen. Jeg mener den blå vogna hos Hamarprodukter. Den lilla kan man ikek legge ryggen helt flat.

Annonse

vi har hatt en del vogner.

vi hadde en simo sportsvogn (ca 00-01 model) den var lang i ryggen ca 100 i liggemål. Lett og trille

og så en carena sportsvogn, (06) den var også 100 i liggemål og samtidig er den bre. så det er god plass til voksiposen og ungen, så barnet ligger ikke klemt.

eller så har vi hatt emmaljunga cerox, syns ikke den var lang nok.

både "scooter" og "duo edge" har ikke spesielt lange rygger. merker godt de ti cm. dem er jo bare på 90,pluss så har de sån "hodestøtte" som stjeler enda mer plass rundt hodet... vi har måttet slutte å bruke emmaljunga vogna til soving, blir for trangt med voksipose, og barnet er for lang. h¤n har pasert såvidt 2 år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...