Mari med gutt nr 3 Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 For under 3 mnd siden fikk jeg en liten gutt som jeg fullammer. Får mat flere ganger om natten også. I natt våknet jeg opp av at jeg hadde fått mensen.. sukk... Hadde egentlig håpet at jeg skulle slippe unna den en stund til. Med førstemann gikk det 1.år. Jeg tok keisersnitt denne gangen, er vel ikke noe blødning fra såret nå?.. Er det ikke litt tidlig å få mensen nå?
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Kjedelig å få den tilbake ja...lillegutt er 4 mnd og ikke noe tegn til mens her enda. Min venninne har fått den etter 2 mnd begge gangene hun fått barn...og hører stadig fler som får mensen tilbake tidlig fast de fullammer.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Det er skikkelig dritt!! Men vær glad for at du har gått mensenfri i tre mnd du...hehe, for jeg fikk tilbake min etter en mnd. Og da hadde jeg jo blødd frem til da uansett, pga renselsen etter fødsel. Fullammer selv. BLÆÆÆ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå