LykkeligSomMamma Skrevet 6. mars 2009 #1 Skrevet 6. mars 2009 Blendahvit test i dag, så nå kryper jeg litt ut herfra og kommer tilbake til høsten. Satser på Hausken da, han sier han vil gjøre en del ting annerledes og til høsten er de i boks med behandlingstilbud for lesbiske ektepar (hurra!). Masse lykke til Lillebie, Satser, Rose39 og alle dere andre som sliter – håper på blått kryss for dere alle sammen og stay in touch
lillebie på`n igjen Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 ah neei cathys!! er du på rd 14 allerede? huff så forferdelig trist altså!!! jeg håper at Hausken kan hjelpe deg- virkelig!
Hvite due Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 oyyyy, så trist.... har ikke ord...jeg håpet og håpet for deg. Dette er så trist og pyton....jeg er sååå lei meg. Det er godt du ikke gir opp!! Jeg har hatt tre forsøk på Haugesund sykehus og vi bestemte oss for å gå for tre forsøk hos Hausken. Ble nå gravid på første forsøk. En blir skikkelig grundig undersøkt, gode samtaler og ivaretatt av alle hos Hausken. Dr.Hausken tok ut egg og Dr. "Swhenice" satte inne egg. Embryolgen og var utrolig imøtekommende og sa hun følgte eggene inn i dag 5 for de kunne komme seg. Hun gikk inn i helger og alt for å se på eggene og eventuelt fryse ned. Jeg fikk 4 på frys denne gang og ingen på frys på Haugesund sykehus.... Jeg håper bare at du finner roen i mellomtiden og kikker innom forumet for å se hvordan det går med oss.... Klem
LykkeligSomMamma Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2009 Takk for all støtte jenter! Klart jeg sniker innom og ser hvordan det går Haper alle er flyttet over i trimester-forum til jeg kommer tilbake;) Jeg fikk veldig godt inntrykk av hausken. Og det du sier hvite due gjør meg enda sikrere! Jeg har både tro og ro God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå