Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye/ofte spiste deres skatter om natten når de var 4 uker? Trodde MME skulle sitte litt i, og gi litt metthetsfølelse, men lillegutt her våkner hver 3 time om natten også. Får mat hver 3. time om dagen. Skulle gjerne hatt litt lengre intervaller med søvn om nettene. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går seg til. Min ville også ha mat på natta i starten, men det gikk ikke mange ukene før hun sov hele natten igjennom. Noen vil vel bare ha det lenger å..

Det gikk vel kanskje samtidig med at det ble lengre mellom måltidene på dagen også. Men jeg klarte ikke å påvirke når hun ville ha mat, hun kom inn i den rytmen selv ;)

Skrevet

Mme metter nok mer, men min gutt som nå er ett år har aldri sovet gjennom natta, så selv om de får mme, behøver det ikke bety at de sover hele natten, selv om mange gjør det. Gutten min spiste 2 ganger per natt til han var 4 mnd, da begynte han med grøt og spiste da kun en gang på natten frem til nå... Nå har vi kuttet melken på natten, men sover ikke så veldig bra nå heller.. :-( Håper det går seg til!

Jenta de er veldig liten, tar litt tid før de kommer inn i rytmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...