Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et fryseforsøk testet jeg gravid på den 23. februar. Søndagene etter begynte å blø, men bare veldig ledig. Det har gått sånn hele uka av og på men i går kveld begynte jeg å blø mer, mere sånn vanlig mens blødning. Jeg har hørt at det er vanlig at man har bløninger i begynelsen og særlig med Progynova og Progestan. Men det jeg lurer på er hvis jeg skulle være i gang med å abortere, hadde det kommet ordentlig i gang mens jeg er på de medisinene? Håper selvfølgelig veldig at det ikke er det men når jeg stod opp i dag og blødde mer ble jeg veldig bekymret! Det er fortsatt litt over to uker til jeg skal inn til Riks for første UL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medisinene kan ikke holde tilbake en sa og blødninger er normalt, men de bør helst bli mindre og ikke mer så vidt jeg har skjønt.

kanskje du kan øke dosen på progestan for å se om det hjelper mot blødningene?

Skrevet

Hei, jeg går på progestan og progynova og har hatt fire blødninger på tre uker...men ikke mye som har kommet og stoppet fort igjen. Legen sier det er helt normalt...

Kan du ikke ringe til klinikken du hører til og si det da? At du ikke greie og vente, så får du helt sikkert komme inn å sjekke. Lykke til:-)

Skrevet

Takk for svarene. Jeg ringte riksen på mandag og de sa også det at det er helt normalt men da hadde jeg så vidt blød litt på søndag også hadde det stoppet igjen. Det var bare den mengden som kom i dag tidlig som gjorde meg ekstra nervøs. Nå virker det som om det har gitt seg litt men jeg tenkte å se hvordan det går over helgen og hvis det fortsetter ringer jeg igjen på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...