Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 Nå gidder jeg ikke mer skriking om kveldene fordi vi prøver å få tulla til å godta å bli lagt av pappaen sin. Nå har vi forsøkt i 3-4 uker, og ingenting har forbedret seg. Så nå gir jeg opp. Det er faktisk mye bedre å slippe skrikingen og stress om kveldene enn å få gå ut på tur en gang i blant. Selv om helsesøster og alle andre mener jeg bare skal la henne skrike med pappaen sin, så gidder jeg ikke å gjennomføre det. Det fungerer jo ikke. Så da blir jeg enda mer aktiv her inne siden jeg skal være hjemme hver bidige kveld:) Snakket også med svigermor, mellomste hennes var enda verre. Der kunne ikke andre enn mammaen holde han, fremmede kunne ikke se på han uten at han skrek og ble redd. Så kan det kan jo være noe lignende da. Men nå har jeg altså innsett at det er slik hun kommer til å være framover så da forbereder jeg meg på hjemmekvelder en goooood stund:) Bra jeg har DIB da;)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2009 ops, lagret to ganger jeg. Ignorer denne og svar heller på den andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå