Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 5. mars 2009 #1 Skrevet 5. mars 2009 I forbindlese med mamma sin 60-årsdag planlegger vi å dra til Karibien for å seile en uke. Altså jeg, mine søsken og mamma. Planen er å dra 1. juledag og bli borte i 10 dager. Da vil gutten min være ca 1 år og 4 måneder. Jeg har egentlig ikke lyst til å reise fra han når han er så liten, og jeg gruer meg veldig. Er det noen som har erfaring med å reise fra barn når de er så små? Hvordan var det? Gikk det greit? Han skal jo være sammen med pappaen og storesøster som da vil være 8 år, så det burde jo gå fint? Håper det er noen som har erfaringer rundt dette
Frøken Freken Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Har ingen erfaring, men har selv bestilt tur til Budapest uten snuppelure i slutten av november - hun vil da være 1 år og 3 måneder. Blir bare tre overnattinger. Skjønner at du gruer deg for 10 dager borte, og er glad for at jeg skal prøve meg i en kortere periode. Når det er sagt - det blir sikkert mye verre for deg enn for gutten din - han får det fint hjemme med far og søster!
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Skrevet 6. mars 2009 Det kommer til å gå kjempefint. Det er nok værre for deg enn for gutten din, han er jo sammen med pappa og storesøster. Han er så stor da, at det går veldig bra.
Katsi Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Vi var en uke i Paris da eldstejenta var ca 18 mnd. Det gikk veldig fint selv om vi savnet henne vanvittig mye, spesielt de siste 2 dagene. Men hun fikk en reaksjon da vi kom hjem, var sinte på oss og ville ikke kose med oss de første 2 dagene etter hjemkomst. Akkurat det var utrolig sårt! Det går nok fint skal du se, er verre for deg enn for han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå