Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, synes det virker kos å samsove litt, og tenkte legge småen i armkroken. Men da må man jo passe på at dyna ikke kommer over småens hode?? Jeg fikk bare angst og det ble bare kaving og stress og jeg ble kald på skulderen som ikke kunne være dekket av dyna. Hmmmff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte litt tid på å finne det ut selv.

Her har jeg grindsengen helt tett oppi min seng, og en sånn beskytter slik at hun ikke kan få hendene sine inni sprinklene. Hun ligger da ytterst, altså ikke mellom meg og min mann. Har hodet hennes like høyt oppe som mitt hode(ved siden av puten min), og så får hun egen dyne på seg. Så holder jeg ofte rundt henne. Det er kjempe koselig:)

Skrevet

Jeg pleier å legge meg lenger ned i sengen enn det lillegutt ligger, slik at jeg får dyna godt over skuldrene og oppunder haken og lillegutt får dyna over brystet. For da har ikke jeg mulighet til å dra dyna lenger opp (drar den jo ikke over hodet mitt) og da får heller ikke lillegutt dyna over sitt hode. Det finnes sikkert andre måter å gjøre det på, men slik gjør jeg det og det fungerer fint for oss :)

Skrevet

Baby skal ha egen dyne hvis h*n ligger i samme seng som foreldrene. Blant annet for å unngå at baby får dynen til mor/far over hodet, og for at det ikke skal bli for varmt for baby. Jeg selv tør ikke å samsove, jeg sover mye bedre når han ligger i vuggen sin ved siden av min seng. Men, om morgenen når han har spist, og etter at pappa har stått opp, så hender det at jeg legger han under pappa sin dyne, så sover vi litt til. Det er veldig koselig å ligge sånn og kunne se rett på han =)

Skrevet

Ja det er viktig at lillis får egen dyne!

Hvis jeg har lillis i senga vår, harhan egen dyne, og ligger et lite stykke unna så jeg ikke stresser med om at jeg skal legge meg over han eller noe...

Skrevet

Da hun var veldig liten la vi henne mellom putene våre (har tempur) med egen dyne over. Nå har hun blitt 8 mnd. og ligger enten mellom oss med egen dyne eller i armkroken på en av oss. Det har jo blitt mindre og mindre samsoving etter hvert, og nå er det stort sett når hun har en dårlig natt, er syk osv. og da er nok den ekstra nærheten god å ha.

Hun er såå søt når hun våkner og vekker oss - hihi. Er hun sulten vekker hun meg, vil hun opp med en gang vekker hun pappaen sin.

Skrevet

Vi har henne i mellom oss og hun ligger med hodet mellom putene våre. Hun har egen dyne og pute. Er viktig at hun ikke blir for varm også, siden hun har pysj. Er bare kjempekoseli synes jeg!:)

Skrevet

la babyen ha eget teppe. legg deg litt lengre ned i senga selv

Skrevet

Leste i en artikkel at det kunne være samsoving så lenge du når tak i babyen fra sengen din:)

Vi hadde henne i en vogge helt ved siden av sengen vår, sånn at jeg kunne holde henne i hånden eller bare kose henne hvis hun ble urolig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...