Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg velge?!En som er god ute på tur og på senter og grei å ha med på ferie i bilen?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis du skulle konkludere med at du vil ha en teutonia timmy i fashion brun kan du bare si fra;)

Full liggestilling (tre nivåer), 12 kg. Defineres som regel som en blanding av trille og sportsvogn. Legges sammen og opp igjen i en håndvending, kjempelett inn og ut av bilen, jeg tar den med en hånd!

Kan oppgraderes med lufthjul, men jeg har brukt de vanlige på alt underlag og føre i vinter og det har gått bra.

Men spørs jo hvor gammelt barnet ditt er, hvis det skal være eneste vogn. ville ikke hatt timmy som eneste vogn til en under 5-6 mnd. Alt over er den super til!

Han er ni mnd..

Blir eneste vogn,da..

Har faktisk vurdert Timmy..Men jeg vet ikke men lest at den kan riste litt?!

Også kan jeg ikke ha han mot meg hvis ønskelig..Men skal tenke litt på det igjen..

Jeg syns ikke den rister, brukte den et par uker til jenta mi som da var 4 mnd, og hun sov som en stein.

Men jeg har hatt simo kombi før, og sammenlignet er det klart det ikke er i nærheten samme fjæring og demping. det er så individuelt hva man syns om alle disse vognene i jungelen der ute:)

Når vi går tur og hun sover titter jeg forøvrig bare nedi takluken hvis jeg vil sjekke hvodan det står til, savner ikke at den kan snus. Men det er jo også både en smakssak og en vanesak!

Du kan jo vurdere den ene carenavognen som jeg selvsagt ikke huske navnet å. Free kanskje? men den er enda stivere og bredere!

Annonse

Jeg ville valgt en vogn du kan ha ungen mot deg de første 6 månedene. tetonia prestige er genial da den kan du snu kjøreretning kun ved å snu håndtaket. Som en vogn nr. 2 om du tenker på det kan jeg anbefale den blå trehjulingen de selger på hamarprodukter.no. Den er veldig lett og god og trille. Ryggen kan legges helt flat. Tar liten plass sammenlagt og det er en stor fordel ved reising.

OTh eller Easywalker. Kanonbra vogner. OTH HAR BEST trillekomfort og Easywalker blir minst sammenlagt. Ville prøvd disse. Har kun trilleretning fra deg men når han er 9 mnd syns han nok det er helt greit.

prestige er ikke akkurat en sentervogn, og ikke en bilvogn om man skal ha plass til litt mer i bagasjerommet. Eller, kommer jo an på hvor stor bil du har.

Teutonia Timmy eller Emmaljunga Cerox!

Snuppa og jeg var og tittet litt i dag og da synes jeg Cerox ble en litt for stor vogn sammenlagt til å kunne kalles liten. Dessuten synes jeg det virket som den var litt kort ui ryggen. Var likosm ikke så mye å gå på... Og hun er jo ikke et år enda en gang, snart 8 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...